کد خبر 1573302
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
سرمربی تراکتور: ایران-قطر یک بازی در سطح بالا است

سرمربی تراکتور برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی قهرمانی کرد.

به گزارش مشرق، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با چوکا تالش در خصوص شرایط تیم تراکتور، اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب بوده و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت دارم. وضعیت تیم از جهات مختلف بهتر شده است. بازیکنان با آمادگی بالا از تعطیلات نیم فصل بازگشتند و عملکرد مطلوبی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشتند.

وی درمورد اینکه آیا به اهداف برنامه‌ریزی شده در اردوی آنتالیا دست یافته‌، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف‌مان، برگزاری تمرینات مناسب بود که آمادگی بالای بازیکنان، به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کرد. برگزاری دیدارهای تدارکاتی یکی دیگر از اهداف‌مان بود که این دیدارها به ما کمک کرد تا تیم به شرایط مسابقه بازگردد. نکاتی را برای دیدار فردا به بازیکنان گفته‌ام که امیدوارم به آن نتیجه مطلوب دست یابیم.

سرمربی تراکتور درمورد کیفیت تیم حریف، عنوان کرد: بازی‌های چوکا را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم بازی آسانی نداریم. چرا که در چمن مصنوعی بازی خواهیم کرد و به این شرایط عادت نداریم. تراکتور باید با جدیت کار کند. هیچ حریفی در فوتبال کوچک نیست. اگر در سطح همیشگی خودمان باشیم، می‌توانیم پیروز شویم و امیدوارم بازیکنان در سطح همیشگی باشند.

خمز درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و شانس بالا برای رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی، اظهار داشت: تیم ملی عملکرد خوبی داشته و رسیدن به نیمه نهایی در سطح آسیا، کار سختی است. بازی با قطر آسان نخواهد بود و شاهد یک دیدار در سطح بالا خواهیم بود. برای تیم ملی ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به فینال مسابقات رسیده و قهرمان شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس