ماشین ترور دانشمندان عراقی در سوریه
در این عملیات قطعا از بهترین و نخبه ترین نیروهای تروریستی استفاده شده است و در این راستا کسی بهتر از وهابی های جهادگرا نمی تواند کارآیی داشت باشد، چرا که سطحی نگری و شدت تعصب این افراد آنها را وا می دارد که عملیات های اینچنینی را انجام دهند، مغزهای متفکر این عملیات ها که از عراق برگشته اند، از نزدیک عملیات مشابه در عراق را که منجر به قتل دانشمندان این کشور از هیئت صنایع نظامی عراق شده را دنبال کرده‌اند و الان نیز همین موضوع را علیه سوری ها به کار می گیرند.

خرید و فروش سلاح در عراق حرام شد

شماری از مراجع عراق برای جلوگیری از قاچاق سلاح به سوریه، خرید و فروش سلاح را حرام اعلام کردند.

ادغام سفارت خانه‌های کانادا و انگلستان
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرده که هماهنگ ساختن ماموریت‌های دیپلماتیک موجب تقویت حضور انگلیس در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.

پسر بارزانی از قمار در دبی تا قتل در ایتالیا
یک دادگاه ایتالیایی، پسر رئیس منطقه کردستان عراق را به اتهام قتل عمد یک دختر 19 ساله به حبس ابد محکوم کرد و همین امر دلیل اصلی سفر اخیر رئیس منطقه کردستان به رم بود.

عکس/هوگو چاوز مشغول نواختن گیتار




رایزنی صالحی و نبیل العربی در نیویورک

وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل اتحادیه عرب در نیویورک درباره تحولات منطقه به خصوص سوریه بحث و رایزنی کردند.

کشف تونل یک کیلومتری در حمص

نیروهای امنیتی سوریه تونلی به طول بیش از یک کیلومتر را کشف کردند که گروهک‌های مسلح از آن برای نقل و انتقال سلاح و نیرو استفاده می‌کردند.

توصیه بان‌کی‌مون به احمدی نژاد در نیویورک

روزنامه الیوم السابع مصر امروز در گزارشی موضوع هسته ای ایران و تحولات سوریه را به عنوان اصلی ترین موضوعات گفتگوی دبیرکل سازمان ملل و رئیس جمهوری کشورمان در نیویورک دانست.

خالد مشعل کناره گیری می‌کند
منابع دیپلماتیک و سیاسی روز یکشنبه اعلام کردند خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس از چالش‌های سیاست خسته شده و به دنبال انتخاب مجدد به این سمت نیست.

مذاکرات صالحی برای ایرانیان ربوده شده
وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در نیویورک درباره آزادی ایرانیان ربوده شده در لیبی و سوریه و تلاش‌ها در این زمینه گفت‌‌وگو کردند.

اهانت به احمدی‌نژاد؛ ساعتی 15دلار!
در کشوری که دولتمردان آن مدعی رهبری و قطب اقتصاد جهانی هستند، وضعیت حاکم بر آن سبب شده تا عده ای جوان آمریکایی به دلیل بیکاری و نداشتن شغل مجبور به پذیرش هر کاری شوند،حتی به قیمت اهانت به رییس جمهوری یک کشور همچون ایران به بهای ساعتی 15 دلار.




قرضاوی به ایران دعوت شد
سفیر جمهوری اسلامی و رایزن فرهنگی ایران در قطر با یوسف قرضاوی دیدار کردند.

نتانیاهو از بان‌کی‌مون عذرخواهی کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دبیرکل سازمان ملل به دلیل افشاء جزئیات مکالمات تلفنی وی با خود درباره برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران عذرخواهی کرد.

افشای توافقات محرمانه آنکارا و تل آویو

منابع آگاه از توافق سری مقامات ترکیه و رژیم صهیونیستی طی چند سال اخیر پرده برداشتند که بر مبنای آن سران فعلی آنکارا مامور اجرای طرح تجزیه کشورهای عربی شده اند.

شهادت 13نفر در زندان‌های آل‌سعود
فعالان حقوقی عربستان سعودی با اعلام اینکه 13 نفر در اثر شکنجه در زندان‌های سعودی جان باخته‌اند، خواستار روشن شدن جزئیات و علل مرگ این افراد شدند.

تقدیر از مواضع‌ ایران در توقف‌خونریزی‌ها
شرکت‌کنندگان در کنفرانس «نجات ملی سوریه» ضمن حمایت از برگزاری چنین کنفرانس‌هایی تاکید کردند که تنها راه‌حل بحران سوریه گفت‌وگو و مذاکره است و در این راه باید پیش از هر اقدامی خشونت‌ها متوقف شود.



با خودسوزی یک جوان 21 ساله، امروز تعداد اسرائیلی‌هایی که در 3 ماه گذشته اقدام به خودسوزی کرده‌اند، به 14 نفر رسید.



روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت که تل‌آویو در پی اختلافات با باراک اوباما سفیر خود را در واشنگتن فراخواند.



تلویزیون رسمی سوریه، ساعاتی پیش در خبری از طرح جدید شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی پرده برداشت.



دهها هزار نفر با برگزاری تظاهراتی در شهر انطاکیه ترکیه علیه اردوگاههای سلفی و القاعده در این منطقه، خشم خود را از سیاستهای ضد سوری اردوغان نشان دادند.



نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دبیرکل سازمان ملل به دلیل افشاء جزئیات مکالمات تلفنی وی با خود درباره برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران عذرخواهی کرد.



برای دیدن مهمترین اخبار سیاسی امروز اینجا کلیک کنید.

برای دیدن مهمترین اخبار فرهنگی امروز اینجا کلیک کنید.

برای دیدن مهمترین اخبار اقتصادی امروز اینجا کلیک کنید.

برای دیدن مهمترین اخبار ورزشی امروز اینجا کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس