کد خبر 1572176
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
دلیل تیراندازی پلیس در اصفهان چه بود؟ + فیلم

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انتشار فیلم تعقیب و گریز و تیراندازی چند شب گذشته در کلانشهر اصفهان، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در این فیلم تصاویری از تعقیب و گریز میان نیروهای پلیس آگاهی با یک سارق که سوار بر خودروی سرقتی است در محدوده «بزرگراه شهید آقابابایی» کلانشهر اصفهان منتشر شده است و صدای تیراندازی در آن به گوش می رسد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این فیلم که شنبه منتشر شد، اظهار کرد: باندی از سارقان در فضای مجازی توسط مرکز رصد فضای مجازی پلیس آگاهی شناسایی شد.

سرهنگ حسین ترکیان با بیان اینکه این باند به خرید و فروش اموال مسروقه اقدام می کرد، افزود: با توجه به اینکه مقابله با مالخَران در دستور کار قرار دارد، ماموریتی به همکاران در اداره عملیات ویژه محول و خریداران اموال مسروقه شناسایی شدند.

وی با اشاره به کشف تعداد زیادی دوچرخه، موتور سیکلت و اقلام داخلی اماکن عمومی در مخفیگاه این مالخران، ادامه داد: تردد سارقان مورد رصد قرار گرفت و یکی از سارقان مبادرت به فرار کرد که گشت ضربت پلیس آگاهی و همکاران آنها در اداره عملیات ویژه با قانون بکارگیری سلاح موفق شدند این سارق را زمین‌گیر کنند.

سرهنگ ترکیان با تاکید بر اینکه تهدید امنیت، عبور از خط قرمز است، گفت: پلیس آگاهی اصفهان مقابله با سارقان و خریداران اموال مسروقه را در دستور کار خود دارد و سارق دستگیر شده به سرقت خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه و اقلامی از اماکن عمومی اعتراف کرد.

وی با اشاره به «سرقت های سوییچی» به مردم توصیه کرد که به هیچ عنوان خودروی خود را هنگامی‌که روشن است حتی برای لحظات کوتاه رها نکنند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه این پرونده در دست پیگیری است، اظهار کرد: شهروندانی که دوچرخه آنان از داخل انباری به سرقت رفته است می‌توانند برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس