گزارشی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی

واکنش رهبر انقلاب به گزارش مجموعه مربوط به وزارت نفت درباره جایگزین توتال؛ رهبر انقلاب: به بخش خصوصی بدهید؛ ستاد اجرایی که بخش خصوصی نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    خوبه حالا رهبر مملکت طرف حساب شونه و میفرماد ستاد اجرائی بخش خصوصی نیست اما این جماعت باز کم نمیارن و حرف خودشونو به کرسی مینشونند !
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    3 1
    اگر کسی در اسلام خواهی و عدالت محوری و وطن دوستی و پاک دستی و بصیرت مقام معظم رهبری حفظه الله ذره ای شک کند باید در انسانیت و عقل خودش شک کند.البته همه کارشاسنان میدانند که منظور مقام معظم رهبری ، بخش خصوصی می باشد که اهلیت آن ثابت شده و با نظام اسلامی زاویه نداشته باشد. بخش خصوصی که دلسوزی و پیشرفت خواهی آن برای ملت ایران اسلامی ثابت شده باشد .قابل توجه بخش خصوصی که باید بفهمد این توجه رهبر معظم انقلاب فقط برای این است که آنها بتوانند علاوه بر پیشرفت ایران اسلامی در عرصه بین الملل هم آن قدر قدرت پیدا کنند که بتوانند جایگزین مناسب جهت همه شرکتهای خارجی در امور مشابه حداقل در سطح منطقه باشند و واداده به غرب هم نباشند. اینجاست که نظارت دقیق بر فرایند تولید و قراردادها بر عهده وزارت خانه های مربوطه خواهد بود. اگر مسئولین و مدیران و دانشمندان و همه مردم ، تمام و کمال به حرفهای ایشان عمل کنند به خدا زمینه ظهور و قیام مولایمان مهدی موعود عج زودتر از اینها محقق می شود و مولا جانمان آقا صاحب الزمان عج به پایگاه اصلی خودشان تشریف می آورند. ان شاء الله . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 0
      با عرض معذرت اشتباه تایپی بود (کارشناسان ) صحیح است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس