4

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان گفت: در شرایط سخت تحریم، حفظ تولید و کیفیت محصولات ایران خودرو که مورد تایید نهادهای مستقل ارزیابی است، با همکاری زنجیره تامین و گروه صنعتی ایران خودرو میسر شد.

ایکوپرس- آرش محبی‌نژاد در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت: در نشستی که در جریان نمایشگاه با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو داشتیم، راهکارهای همکاری و تعامل دو جانبه در خصوص تامین منابع مالی مطرح شد که می‌توان راهکارهای غیر پولی برای کسری  نقدینگی را دنبال کرد. 

وی ادامه داد: به منظور ادامه مسیر ارتقای کیفیت محصولات و تیراژ تولید قرار شد کارگروه‌های تخصصی با حضور خودروسازان و قطعه سازان تشکیل شود.

محبی نژاد افزود: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال شاهد نتایج خوبی در حوزه‌های مختلف تامین منابع مالی و اجرای برنامه‌های تولید هم برای ایران خودرو و هم برای قطعه سازان خواهیم بود و برخی از مشکلات رفع خواهد شد.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: این انجمن براساس برنامه تولید خودروسازان به سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زیرساخت‌ها و پیش نیازها اقدام می‌کند تا شرایط برای تولید و رسیدن به اهداف آن ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس