سرخابی ها - دربی - استقلال - پرسپولیس - استادیوم آزادی

اختلافات عدیده مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال و انتخاب پرسروصدای جانشین یحیی گل محمدی در پرسپولیس شرایط سختی را برای وزیر ورزش و دو باشگاه پرطرفدار پایتخت رقم زده است.

سرویس ورزش مشرق - در روزها و هفته‌های گذشته موضوع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با طرفداران میلیونی در کانون توجه مسئولان دولتی و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.

پس از استعفای یحیی گل محمدی موضوع انتخاب جانشین برای سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی به یکی از موضوعات مهم و دغدغه‌های طرفداران این تیم تبدیل شد. دیدار دو تن از مدیران باشگاه با برانکو در کشور قطر و در نهایت عقد قرارداد با دستیار یحیی گل محمدی که با واکنش انتقادی شدید پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس مواجه شد از نگاه اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دور نماند.

اوضاع وخیم در استقلال و پرسپولیس در آستانه انتخابات مجلس/ نسخه وزیر ورزش چیست؟

اما این تنها موضوع مد نظر نمایندگان ملت نبوده است. در دیگر باشگاه پرطرفدار پایتخت یعنی استقلال اوضاع مطلوب هواداران و پیشکسوتانش نیست. پس از مطرح شدن موضوعات مربوط به جعل امضا، مسدود ماندن حساب باشگاه، انتشار خبر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، عدم یارگیری طبق خواسته جواد نکونام و در نهایت اختلاف واضح بین مدیرعامل و سرمربی تیم آبی پایتخت بار دیگر باعث شد تا امروز هم در فراکسیون ورزش مجلس این موضوع مطرح شود که در دو باشگاه زیر مجموعه وزارت ورزش چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است!

اوضاع وخیم در استقلال و پرسپولیس در آستانه انتخابات مجلس/ نسخه وزیر ورزش چیست؟

کیومرث هاشمی که پس از کناره گیری حمید سجادی از سمت وزارت ورزش و جوانان به این عنوان منصوب شد این روزها بابت شرایط چندین فدراسیون‌ از جمله والیبال، سوارکاری و... که همچنان با سرپرست اداره می‌شوند تحت فشار است، حالا و با وضعیت اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نارضایتی هواداران میلیونی این دو تیم گفته می‌شود وزیر ورزش از سوی خانه ملت مورد سوال واقع شده است.

ناگفته نماند؛ وزارت ورزش ماه هاست که معاونت پارلمانی هم ندارد و از این طریق ارتباط بین وزارت ورزش و مجلس هم مدتهاست که به نوعی کم یا قطع شده است.

با توجه به حساسیت این دو باشگاه برای دولت به ویژه در شرایطی که به انتخابات دوره جدید مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم به نظر می‌رسد کیومرث هاشمی در ارتباط با ۲ زیر مجموعه پرطرفدار و با اهمیت وزارت ورزش شرایط مطلوبی را تجربه نمی‌کند.

اوضاع وخیم در استقلال و پرسپولیس در آستانه انتخابات مجلس/ نسخه وزیر ورزش چیست؟

تجمعات اخیر مقابل دو باشگاه پرسپولیس (پس از نامشخص بودن تکلیف سرمربیگری این تیم قبل از اعلام رسمی انتصاب اوسمار به جای یحیی گل محمدی) و استقلال (بعد از لغو اردوی امارات و بیانیه باشگاه استقلال و مصاحبه تند نکونام) همه از اوضاع نابسامان این دو باشگاه ظرف روزها و هفته های اخیر حکایت دارند.

یادآور می‌شود؛ این روزها پیشکسوتان و هواداران باشگاه پرسپولیس به‌شدت نسبت به آینده تیمشان در نیم‌فصل دوم و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نگران هستند و اوسمار را سرمربی شایسته‌ای برای هدایت تیم محبوبشان نمی‌دانند. از سوی دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال و هواداران این تیم نیز نسبت به اختلافات مشهود و علنی علی خطیر با جواد نکونام که در پایان نیم‌فصل دوره رفت عنوان صدر جدولی را با استقلال کسب کرد به‌شدت نگران دور برگشت و مسابقات تیمشان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    آقای درویش اینقدر ب شعور اوادار توهین نکنید وعده بهشت میدید آتش جهنم میارید
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    2 0
    سیاست چقدر کثیفه - فوتبال بی خاصیت هم ابزار استعماری لرای استحمار جوانان کشور . این از شعارهای انقلاب بود . الان هم که سالگرد انقلاب اسلامیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس