به گزارش مشرق،کانال تلگرامی پارسینTV، ویدئویی با عنوان اعتراف پروژه‌بگیران تحریم انتخابات در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت:

در انتخابات، مردم به دلایل مختلف دینی، مذهبی و قومی حتما شرکت خواهند کرد، بر خلاف رژیم سابق پهلوی، نظام جمهوری اسلامی افراد معتقد و پای کاری دارد که از قدرت سازماندهی برخوردار هستند.

گفتنی است، این اظهارات در حالی است که این رسانه‌ها تا پیش از این مدام از عدم شرکت مردم در انتخابات سخن می‌گفتند و تلاش می‌کردند تا اینگونه القاء کنند که امسال کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند اما اکنون در یک فرار رو به جلو اینگونه اعتراف به شکست می‌کنند و حتی در برخی موارد مدعی می‌شوند که مردم به زور رأی می‌دهند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • 7 مقدس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    31 10
    دنبال علل رای ندادن مردم در خارج از ایران و دشمن فرضی نباشید. مشکل داخل ایرانه . دولت و حکومت برای مردم چه کار مثبتی انجام داده که الان انتظار رای دارند؟
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      8 2
      جوجه رو آخر پاییز میشمارم!! دلیل رای ندادن فقط عملکرد حکومت هست ولاغیر!!!
    • رمضانعلی محمدیان IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      4 6
      بسم الله. بزرگترین کار مثبت همین انتخاباتی است که تصویب قوانین و انتصاب مجریان را بدست خود مردم داده تا ملت با صندوق رای سرنوشت خودشان را بسازند لذا حکومت /دولت ووو همین مردم هستند و این تنها دلیل زمینی ماندگاری جمهوری اسلامی بوده هست و خواهد بود و همانطور که همین گوینده اشاره کرد وجود اعتقاد در مشارکت کنندگان رمز پایداری انتخاباتی است که تا مخالف مشارکت در آن معتقد به عدم حضور نباشد و صرفا" بنا به دلایل غیر اعتقادی شرکت نمیکند هیچ ضربه ای به ساختار نظام منبعث از انتخابات معتقدین وارد نمیشود کم و زیاد داره سوخت و سوز نداره .به 18:39 غیر از گفته مجری یعنی قدرت منطقه ای اصل تفکیک قوا و بیرون آمدن دولتهایی مثل دولت روحانی از صندوق رای و عملکرد اشراف زخم بستری غارتگر و ارباب آنها راهنما و چاه نمای ملت و امید امت اسلام به جمهوری اسلامی و انقلاب در کشورهای منطقه خواهد بود
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      1 5
      من و مامان عزیزم رای میدهیم
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      من و مامان عزیزم رای میدهیم
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      گاز و برق و آب یارانه ایت رو کی داده؟ فکر کردی اینا از آسمون نازل شده؟ واقعا خیلی جالبه انواع و اقسام یارانه نقدی و غیر نقدی و وام های زیر نرخ تورم و مسکن مهر و ملی و ... بدی بعد طرف بیاد بگه دولت و حکومت چه کار مثبتی کرده!!!!!!!!!!!!!!! خیلی باحالید شما ها.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      هفتک نا مقدس تو ادامه بده همانطور که در این ۴۴ سال نفهمیدی در ۴۴۴ سال آینده هم نخواهی فهمید مثل رضی رب البهلوی
    • SE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      2 0
      باوجود همه مشکلاتی که بوده ، وجود دارد و در آینده بازهم وجود خواهد داشت ایران باهمین مردم پاکش قدمت ده هزار ساله پیدا کرده و گهواره تمدن جهان میباشد ، برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال مام میهن با توکل بر پروردگار و برای کوری چشم دشمنان خارجی معاندین منافقین ضد انقلاب تجزیه طلبان سلطنت طلبان دلقک های شبکه های خائن ضد ایرانی ضد دین ها ضد ایرانیان فتنه گران جریان های تحریف جریان نفوذ حرام لقمه ها و حرام زاده هایی که بیست و چهار ساعته در حال توطعه بر علیه ملت بزرگ ایران هستند با اقتدار کامل از تمام اقوام و طوایف ایران زمین حتما در روز رای گیری پای صندوق های حاضر و مثل تمام چهل و چهار سال گذشته رای خواهیم داد . لعنت ابدی به کسانیکه دنبال تفرقه خانواده واحد ایرانیان هستند،این کشور وطن ماست ، شهدا و ایثارگران برای نگهداری و سربلندیش ، خون دادند ما برای حفظ کیان مقدسش رای خواهیم داد ،تا شرمنده شهدا وایثار گران نباشیم . انشاء الله
    • SE ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      رای خواهیم داد تا چشم دشمنان کور شود.
    • SE ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      رای برای استقلال ، امنیت و آزادی میدهیم انشاء الله با رای به افراد متخصص ،جوان و اصلح ، مشکلات اقتصادی هم حل خواهد شد مردم فریب ربنای شجریان گفتگوی تمدن ها و دیوار کشی در پیاده روها و شعارهای ضد اسلام و ضد حجاب خناسان حلقه بگوش شیطان را نخورند. افتاب پرستان خصو صیاتشان فریب ریا و تزویر است .
    • SE ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 0
      در هر صورت چه پای صندوق بروی و چه نروی رای دادی ،، بروی به سرنوشت خود رای دادی نروی به نظر و اعتقاد مخالفان استقلال ایران رای دادی
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      1 0
      رای فقط برای انتخاب دولت و مجلس نیست بلکه برای حفظ اصالت و هویت ایرانی و برای استقلال و امنیت خود مردم است . مردمی که گوش به حرف بیگانگان و دشمنان بدهند و متوجه این موضع حیاتی و مهم نشوند که رای برای خوشان است متاسفانه روز به روز از هویت و اصالت ایرانی و اسلامی خود فاصله میگیرند و درنهایت دچار بحران بی هویتی میشوند و نتیجه اش در دنیا برایشان فاجعه آمیز و در آخرت ، خسران ابدی خواهد بود . ضمنا یک نگاه به دنیا بیانداز . در تمام دنیا مردم به کسانی رای میدهند که میدانند تمام شعارهای انتخاباتیشان را نادیده میگیرند. ترامپ آمدو بیمه اوباما را منحل کرد و به مردم ضرر زد ولی باز هم در دوره آتی کاندید میشود تا مردم بهش رای بدهند!!!!چرا؟ چون به دلیل هجمه تبلیغات رسانه ای برای آنها این نکته مهم است که رای حزبی بدهند!!!! ما هم باید رای بدهیم اما به افراد اصلح و مومن و وطن دوست و حزب اللهی ،زیرا تا زمانیکه عدالت کاملا در ایران نهادینه بشود و فساد و جناح بازی کاملا از ایران رخت بر بندد . آن زمان ظهور مولایمان مهدی موعود عج محقق میشود ،ان شاء الله و شاید دیگر در آن زمان نیازی به انتخابات هم نباشد. البته بسیاری از فریب خوردگان رسانه غرب اصلا متوجه این مفاهیم نمیشوند چون دائم به دنیا طلبی و نفرت پراکنی دچار هستند و گوش به تفرقه های استعمارگران میدهند و متاسفانه در بین آنها مسئولینی هم هستند که فقط فکر منافع شخصی و جناحی هستند و همانها هم باید در پیشگاه خدا پاسخگوی کفران نعمت و هزینه سازی برای حکومت جمهوری اسلامی و خون شهدا باشند. الله اعلم. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر
  • DE ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    2 0
    علل رای دادن در جواب 7 مقدس اولا دشمن فرضی نیست بلکه دشمنان قداره بند به صف اند تا همان بلایی که سر غزه وهمه کشورهاب صاحب منابع منظقه اوردند سر ایران بیاورند.زیرا کاملا استعماری به این معتقدند که نفت و منابع ما مال انهاست و ما ارث باباشون رو بالا کشیدیم برای همین اینهمه به ایران گیر میدن. دولت چه کرده؟ 1. تولید امنیت و مبارزه با باندهای قاچاق ومجرمین داخلی و تروریست های اجیر شده توسط موساد ، ام ای 6 انگلیس و سیا برای کشتن مردم ایران ، کشته شدن پلیس و مرزبان افراد نظامی در مبارزه میدانی بدست تروریست های مرزی ، بدست قاچاقچیان. هر روز که روزنامه رو بازمیکنیم کم کم عکس دو سه نفر به شهادت رسیده متاسفمان می کند. 2. داشتن کمترین بودجه در مقایسه با کشورهای دیگه در کنار اینهمه تحریم ها تلاش بستن قراردادهای تجاری امنیتی با همسایگان و کشورهای دیگه برای بهبود معاش و امنیت مردم. 3. تولید مسکن ملی ، دادن وام های مستاجرین ، دادن وام ازدواج ، دادن زمین به خانواده های فرزنددار ، دادن پول یارانه که از فروش نفت بدست مردم میرسد ، ارسال سخت نفت و فروش برای تامین بودجه ملی ، بستن قراردادهای خطوط گاز برای تامین بودجه ملی، تکمیل پروژه های صنعتی و ساختمانی و عمرانی و وو ووووو شما برای کشورتان چه می کنید؟ توی کشورهای اروپایی اینجور نیست که مردم مصرف کننده باشند و تکیه بدن فقط دولتشون کار کنه. در این کشورها مردم یک سری وظایف در مقابل حقوقی دریافت میکنند و دولت ها در مقابل مردم یک سری وظایف و حقوقی دارند. یعنی مردم باید کار کنند و 50 درصد درامدشون رو بعنوان مالیات برای بودجه به دولت بدن و دولت این پولهای مالیاتی رو دریافت و باهاش براشون مدرسه ، جاده ، دانشگاه ، بیمارستان بسازه و حتی به کشورهای دیگه به دلائل همپیمانی امنیتی پول بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس