کد خبر 1570771
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
درخواست نجومی امباپه از رئال

ستاره تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه اندازه ارزش خود از رئال پاداش خواست.

به گزارش مشرق، امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیا به شمار می‌آید. ستاره فرانسوی قراردادش با پاریس در تابستان به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود.

«پاداش ۱۷۵ میلیون یورویی بدهید، به رئال بیایم!»، این شرط عجیب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن برای مدیران رئال مادرید است.

بر اساس گزارش امروز (سه شنبه) نشریه Cuatro اسپانیا، امباپه چون قراردادش با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد و رئال نیازی نیست پولی به پاریس پرداخت کند برای مدیران مادریدی «شرط دریافت پاداش ۱۷۵ میلیون یورویی» گذاشت.

باشگاه رئال مادرید در ۷ سال گذشته دوبار به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد ولی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر بار به بهانه هایی این انتقال را منتفی کرد. آخرین بار در سال ۲۰۲۱ بود که رئال در یک قدمی امضای قرارداد با امباپه بود که ورود مکرون، رئیس جمهور فرانسه به این موضوع و اصرارش برای ماندن این بازیکن در پاریس این انتقال را منتفی کرد.

نشریه اسپانیایی می نویسد که این تنها شرط امباپه برای رئالی ها نیست بلکه ستاره تیم ملی فرانسه از مدیران رئال خواسته تا «بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان تیم دریافت کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 0
    جناب آقای امپایه به قول اون خواننده که حواسمو پرت میکنه صدای مثل بلبلت یه جوری غار غار میکنی انگاری که مُرده خُله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس