درخشان: اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است/ مذاکره با برانکو از اول اشتباه بود

پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در زمان فعلی، اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چراکه آشنایی خوبی از شرایط تیم و بازیکنان دارد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، اظهار داشت: این مربی برزیلی با تیم کار کرده و از شرایط روحی و روانی بازیکنان با خبر است. معتقدم در زمان فعلی، اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چراکه آشنایی خوبی از شرایط تیم و بازیکنان دارد. امیدوارم اوسمار بتواند پرسپولیس را قهرمان کند.

وی در مورد اصرار مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان سرمربی، خاطرنشان کرد: وقتی مربی دلش نمی‌خواهد با تیمی کار کند، مدیران باید به دنبال گزینه دیگری باشند. خوب نبود که زمان زیادی را به خاطر برانکو از دست دادیم.

پیشکسوت پرسولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه، تصریح کرد: پرسپولیس توانست در خط دفاع و حمله، بازیکن جذب کند. هرچند معتقدم که تیمبه چند بازیکن دیگر جدید هم نیاز دارد تا نقاط ضعف برطرف شده و خیال هوادران راحت شود.

درخشان در خصوص قهر و آشتی‌های یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول، یادآور شد: نتیجه قهر و آشتی‌های گل‌محمدی، لطمه به تیم و هواداران بود. متاسفانه یحیی رفتار غیر حرفه‌ای داشت و بهتر بود تا پایان فصل در تیم می‌ماند.

وی در مورد احتمال اضافه شدن مربیان داخلی مطرح به کادر فنی پرسپولیس، گفت: در حال‌ حاضر نفرات داخلی نمی‌توانند به کادرفنی اضافه شوند، چراکه فشار هواداران تا حدی زیادی است که می‌تواند هر مربی داخلی را خراب کند. بهتر است رای تقویت کادر فنی، بازهم از خارجی‌ها بهره ببریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 1
    بله سوسمار خیلی خوبه!!
    • یدالله IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      1 0
      اوس مار نه سوسمار _ ینی اوس مار اوستا مار . میدونی چرا اینطور گفتم؟ چون خارجیا میاند تو فوتبال ما پولای ما رو از راه فوتبال میخورن و من باید برم گدایی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 1
    طی این همه سال همه به چشم دیدیم که هر کی بیاد و بره فرق نداره و مهم داوریه وگرنه سال هاست هر کی تو لیگ ستاره میشه بدون محدودیت میره پرسپولیس و از لحاظ امکانات و پرداختی ها هم همه چیز برای لنگه حلقه گم شده داوری ها و ضعیف کردن رقبا بود که به خوبی داره انجام میشه و تیم تا بن دندان مسلحی که هفتم و هشتم و سیزدهم میشد الان میشه اول!
  • علی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    خیلی خوبه با قدرت هم شروع کرد کارشو فقط با همین فرمون ادامه اوسمار
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    اوسمارم بگیرید...یه لنگی همیشه یه لنگیه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    اوسمار ویرا چه سوابق مربیگری ای داشته ؟؟
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    درخشان ای طرفدار مهسا کوموله آرروی مربیگری پرسپولیس را به گور خواهی برد
  • حمید IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    تیم پرسپولیس تیم پایتخت نمی تواند بهترین مربی اروپایی بگیرد. خاک بر سر فوتبال تهران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس