واکنش رییس شهرک صهیونیستی به حملات حزب‌الله

رییس شهرک صهیونیستی مرگلیوت به حملات موشکی حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رییس شهرک صهیونیستی مرگلیوت با اشاره به موشک‌های شلیک شده از سوی حزب الله لبنان ضد مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که این موشک‌ها، راکت‌های کاتیوشا یا موشک‌های عادی ضد زره نیستند.

وی ادامه داد که موشک‌هایی که حزب الله لبنان شلیک می‌کند، مواد منفجره بسیار زیادی دارند و صدای انفجار آنها در تمامی منطقه شنیده می‌شود.

در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نتیجه شلیک موشک‌های حزب‌الله ضد پایگاه نظامی برانیت در سرزمین‌های اشغالی دو نظامی ارتش زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه صهیونیستی برانیت با موشک‌های برکان خبر داده و اعلام کرد که این موشک با دقت اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

از سوی دیگر منطقه‌های شیحین، ام التوت، الجبین و عیترون واقع در جنوب لبنان طی بامداد امروز شاهد حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یک حمله هوایی علیه منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان انجام داده است.

اشغالگران صهیونیست از زمان آغاز حمله به نوار غزه چندین نوبت از بمب‌های فسفری علیه ساکنان جنوب لبنان استفاده کرده اند. رژیم صهیونیستی به زعم خود می کوشد با تشدید این حمله‌ها عملیات نیروهای مقاومت اسلامی لبنان برای حمایت از ساکنان مظلوم نوار غزه را متوقف کند.

این در حالی است که نیروهای حزب الله لبنان به صورت روزانه در عملیات‌های موفقیت آمیز موشکی بارها مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده و تعدادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز زخمی کرده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس