پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت آیت‌الله نمازی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‏الله نمازی را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‏الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه»تصریح کرد: درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‌‏الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه»، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و انده خاطر شد.

رئیس‌جمهور افزود: این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ حوزه‏های علمیه نجف اشرف و قم، درکنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‏های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی از جمله دادستانی کل کشور، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقینا توشه‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

آیت الله رئیسی ضایعة فقدان این عالم وارسته را به حوزه‌‏های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، شاگردان، علاقه‌مندان به ‏ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‏نشینی با ائمه اطهار علیم‏السلام را مسألت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس