نمایش صحنه‌های وحشت نظامیان اشغالگر از تلویزیون رژیم اسراییل

تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه هایی از وحشت و پنهان شدن نظامیان این رژیم را در روز هفتم اکتبر و آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه هایی از وحشت و پنهان شدن نظامیان اسرائیلی را در پایگاه نظامی «صوفا» در روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز عملیات طوفان الاقصی به نمایش گذاشت.

در این فیلم که دقایق نخست درگیری در شهرک های صهیونیست نشین همجوار نوار غزه در آن به تصویر کشیده است، نیروهای یگان «ناحال» (نیروهای ویژه و نخبه) را نشان می دهد که از ترس رو به رو شدن با مبارزان فلسطینی در بخش غذاخوری پایگاه «صوفا» پنهان شده اند.

نظامیان وحشت زده و پنهان شده رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۱۴ ساعت از آغاز عملیات طوفان الاقصی به کمک نیروهای کماندو و پس از دادن ۱۱ کشته با یک فروند بالگرد از پایگاه صوفا تخلیه می شوند.

روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی برجسته کرد. با وقوع این عملیات موفقیت آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی این رژیم، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند.

در ساعات پس از این عملیات، جنایتکاران رژیم صهیونیستی که از وقوع آن با وجود استحکامات متعدد در اطراف نوار غزه و با وجود اشراف کامل دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم شوکه شده بودند، با سردرگمی از این شرایط و با قساوت تمام به نوار غزه از هوا و زمین و دریا حمله ور شدند.

رژیم اسرائیل که در طی چندین دهه گذشته به فواصل کوتاه با حمله به غزه، اقدام به کشتار مردم کرد و در کرانه باختری نیز با سرکوب شدید اقدام به کشتار مبارزان فلسطینی می‌کرد، این بار با شدت بسیار بیشتر و جنایات جنگی وسیع، مردم نوار غزه را هدف جنایت های خود قرار داد.

بنابر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۲۶ هزار و ۸۳ شهید و ۶۴ هزار و۴۸۷ مجروح رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن روحانی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 9
    اگر غزه رئیس جمهوری مثل من داشت سایه شوم جنگ از آن دور میشد و بیش از 26000 کشته نمی داد
    • حسین IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      4 1
      خ اک بر سر کشوری که ریس جمهورش توسط هر ... مسخ ره می شودد ازادی بیان و از این طرف تجربه می کنیم خدا به دادمون برسه
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      2 0
      مثلا چه میکردی یه گیت پاس یا برگ ترد میدادی به اهالی غزه برا رفت و امد در سرزمینشان بین اسراییلی ها دست آخر هم با حکم دادگاه های اسراییلی چیزی بنام فلسطینی ها باقی میماند
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      3 0
      ۱۲:۱۷؛ دنبال آزادی بیانی؟! ارباب های غربیت نشون دادن سر قضیه غزه چقدر به آزادی بیان و حقوق بشر ادعایشون احترام میذارن؟!
  • اسی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 3
    چرا اسم عملیات دارین بزرگ میکنین اسرائیلی که ترورآدما را با ماهواره انجام میده چطور نفهمیده اینو همه اش تله بوده برای نابودی نوار غزه وتونل های غزه همه دنیا هم دارن میبینن که چی شده حالا شما هرچی بگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس