کد خبر 1569703
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
صعود منچسترسیتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس/ تاتنهام حذف شد، چلسی به بازی دوم چشم دوخت

چهارمین دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس با توقف چلسی در خانه و پیروزی منچسترسیتی برابر تاتنهام آغاز شد.

به گزارش مشرق، در آغاز دور چهارم - مرحله یک شانزدهم نهایی - رقابت‌های جام حذفی انگلیس، شب گذشته (جمعه) چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام به میدان رفتند.

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن تیم فوتبال چلسی میزبان استون‌ویلا بود که این بازی بدون گل خاتمه یافت. به این ترتیب چلسی که در ابتدای هفته جاری به فینال جام اتحادیه انگلیس راه یافت، برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید یک بار دیگر برابر استون‌ویلا به میدان برود و این بار در خانه حریف.

نبرد تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه تاتنهام اما برنده داشت و این منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود که با تک گل دقیقه 88 ناتان آکه حریف لندنی‌اش را شکست داد تا اولین تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرد.

در همین حال نبرد تیم‌های بریستول سیتی و ناتینگهام فارست نیز بدون گل خاتمه یافت و مصاف شفیلدونزدی و کاونتری یک - یک مساوی شد.

بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، امروز دنبال می‌شود که در مهمترین آنها شفیلدیونایتد میزبان برایتون خواهد بود، اورتون از لوتون تاون پذیرایی می‌کند و فولام پذیرای نیوکاسل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس