کد خبر 1569449
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
عکس/ گزارش تصویری برگزاری نشست کمیته تعیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف

در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف، جلسه ۵ ساعته کمیته تعیین فرآیند انتخاباتی لیست تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ریاست حدادعادل برگزار شد.

به گزارش مشرق، در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف، جلسه ۵ ساعته کمیته تعیین فرآیند انتخاباتی لیست تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ریاست حدادعادل برگزار شد.

این نشست با حضور مهدی چمران، پرویز سروری، امیر ابراهیم رسولی، مهدی محمدی، مهدی اقراریان، عبدالحسین روح‌الامینی، رضا داوری، سیدعلی ریاض، حجت‌الاسلام آقامیری، فاطمه قاسم‌پور و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف برگزار شد.

در این نشست در خصوص فرآیند مراحل رسیدن به فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و متن کلی طرح تدوین شد تا برای تصویب در اختیار شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گیرد.

پیش از این اعلام شده بود که در فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بیش از دو هزار نفر از استان تهران برای حضور در فهرست نهایی این تشکل سیاسی اعلام آمادگی کرده بودند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در هفته گذشته از فرآیند استانی تعیین نامزدهای شورای ائتلاف رونمایی کرده بود که براساس این فرآیند در ۴ مرحله افرادی که به سایت شورای ائتلاف مراجعه کرده بودند، مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفته و سپس در مجمع عمومی شهرستانی افرادی که بالاترین ارا را کسب کنند برای طی فرآیند به شورای ائتلاف استان معرفی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    ائتلاف برای خدمت به مردم یا بدست آوردن قدر شفاف به مردم بگویید واگ برای خدمت به مردمه چرا سهم خواهی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس