پاسخ «محمد هاشمی» به سیاسی بازی فاطمه با فوت آیت الله/ من به حرف کسی که سند ندارد گوش نمی‌کنم

بعد از فوت آیت الله هاشمی، برخی از فرزندان او ادعاهای عجیب و بعضا خنده داری درباره فوت پدرشان مطرح می‌کردند که مسئولان وقت از جمله شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی از پیگیری دقیق این پرونده خبر دادند و در نهایت با اعلام مرگ عادی و طبیعی آیت الله هاشمی این پرونده را مختومه دانستند.

به گزارش مشرق، محمد هاشمی رفسنجانی، برادر آیت الله هاشمی که در سابقه خود ریاست صداوسیما و همچنین ریاست دفتر آیت الله هاشمی را دارد، در بخشی از گفتگو با روزنامه جوان به سیاسی بازی فاطمه هاشمی که سالی یک بار دلیل فوت پدر ۸۲ ساله اش را مشکوک و شبهه دار اعلام می‌کند، واکنش نشان داده و گفته است: «من که همان نظری را که قبلاً داشتم، دارم که پزشک تأیید کرد که ایشان سکته کرده است. من همان شبی که فوت کردند تا عصر با ایشان بودم. ایشان حرکت کردند به طرف کوشک که استخر بروند. من هم به سمت خانه حرکت کردم که در خیابان بهمن مسئول تیم حفاظت زنگ زد و اطلاع داد برای آقای هاشمی مشکلی پیش آمده است. در مورد مسئله فوت آقای هاشمی و شبهات مطرح‌شده باید بگویم که از این حرف‌ها زیاد می‌زنند، من شخصاً به حرف کسی که سند ندارد، گوش نمی‌دهم، ما که سندی نداریم و من سندی ندیده‌ام. نظریه پزشکی اعلام شده است، وزیر بهداشت هم که آنجا بود و همه مقامات بودند. اگر مسئله‌ای بود که این‌ها دیگر کتمان نمی‌کردند. شبهات خیلی قابل اتکا نیست و من سندی در این زمینه ندیده‌ام. مسئله دیگر هم این است که آقای هاشمی حقیقتاً عمر خود را صرف نظام و مبارزه کرد و طبق فرمایش حضرت امام، وحدت کلمه، انسجام و دوری از تفرقه، مشی همیشگی ایشان بود. قطعاً آقای هاشمی راضی نیست که من نوعی حرفی بزنم که دوگانگی در جامعه ایجاد شود. این در مکتب هاشمی پذیرفته نیست. هاشمی همیشه دنبال وحدت و انسجام بود، نه اینکه با حرف خود در جامعه دوقطبی ایجاد کند».

لازم به ذکر است بعد از فوت آیت الله هاشمی، برخی از فرزندان او ادعاهای عجیب و بعضا خنده داری درباره فوت پدرشان مطرح می‌کردند که مسئولان وقت از جمله شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی از پیگیری دقیق این پرونده خبر دادند و در نهایت با اعلام مرگ عادی و طبیعی آیت الله هاشمی این پرونده را مختومه دانستند.

با این حال فاطمه هاشمی، فرزند بزرگ آیت الله از این بازی سیاسی دست بردار نیست و هربار موضوع جدیدی را مطرح می‌کند. حتی فاطمه از پدر خود با عناوین «شهید» و «عروج ملکوتی» یاد می‌کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    9 0
    بقولی بچه هاشان اگر قرار بود حرف گوش کنند که حرف پدر خودشان را گوش میکردند ‌، الان اینطور نمیشدند...
    • DE ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      پاسخ «محمد هاشمی» به سیاسی بازی فاطمه با فوت آیت الله/ من به حرف کسی که سند ندارد گوش نمی‌کنم. آفرین پیداست حتی یکی از خاطَره های مرحوم را قبول نداری .
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 10
    خب تا حدودی حق دارند ، از بس با آبرو و موقعیت شون بازی کردند که کینه این جماعت رو بدل گرفتند
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      2 0
      مگر این خانواده ابرویی هم دارد؟
  • شاپور IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    خدالعنت کنه این خانواده روباباچی میخاین ازسرمردم ازجون مردم چی میخاین کی این مملکت ازشرخانواده اکبرشاه راحت میشن
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    13 0
    فاطمه هر چه می گوید ، بگوید . شنونده باید عاقل باشد.
  • CA ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    حاج آقا رو هم بچه هاش اغفال کردن مخصوصا محسن که مثل حسن ،ظریف و زیبا کلام با یه مدرک عاشق دیار فرنگ و وامدار غرب شد
  • DE ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    تا خودش بود فتنه بود. سر قصه مرگش هم فتنه ایجاد شد.موقع تشییع جنازه اش هم فتنه به پا شد. الان هم که سالهاست مرده، همچنان فرزندان و بستگانش همه ساله مشغول فتنه بوسیله اسم بابایی هستن.
  • SE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    حسرت آرزوهای برباد رفته کاخ نشینی ریشه توهم و تشکیک است
  • IQ ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    2 0
    آیا فاطمه حاضراست بشنود پدرش حقیقتا کجا فوت کرده و گفتند داخل استخر بوده؟!!!!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    انقدر فتنه گری کردند که عادتشون شده 🤥👊
  • ... IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    مرگشو کردن پیراهن عثمان
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    بابا این خاندان واسه پست و مقام و منافع هر کاری میکنن
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 0
    خدا وکیلی با این دسته گل های خرزهره که پرورش داده اند جایش حتما در بهشت است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یکشی اختلاس گر مالی ،آن یکی فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر توهین به مقدسات است و بماند اما دیگری مسولیت روی کار آوردن شهردار هرزه غفت تیر کش آخرش هم نفنمیدیم تابوت خالی بود ؟؟؟؟ دقلک بازی یا سلفی گرفتن با تابوت بابا جان کجای دل نظام بزارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس