کد خبر 1566936
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

اگر اهل دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال باشید، حتما نام کیف پول بلاکچین به گوشتان خورده است. با استفاده از این کیف پول، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنید و در آن به ترید مشغول شوید. والت بلاکچین، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که از بسیاری از ارزهای معتبر و معروف نیز پشتیبانی می‌کند. این ولت معتبر، خدمات خود را در قالب اپلیکیشن‌ موبایل و همچنین نسخه تحت وب خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت ارزهای خود را در آن ذخیره کرده و به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول شوید. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های مختلف این ولت و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

نقاط قوت کیف پول بلاکچین چیست؟

بلاک چین دات کام

کپمانی بلاکچین در سال 2011 تأسیس و به انجام فعالیت و ارائه خدمات در حوزه ارز دیجیتال می‌پردازد. یکی از خدمات ارائه شده توسط این کمپانی، کیف پول بلاکچین است که امکان ذخیره‌سازی ارز و همچنین ترید را در خود فراهم کرده است. این ولت از امنیت بالایی برخودار بوده و یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین ولت‌های ارز دیجیتال در جهان است.

ولت بلاکچین چیست؟

ولت بلاکچین، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده که امکان ذخیره‌سازی ارز دیجیتال و ترید را فراهم کرده است. این ولت، از بسیاری از رمز ارزهای معتبر مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند؛ همچنین ولت بلاکچین از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خیال شما را بابت ذخیره‌سازی سرمایه خود در آن راحت کرده است. کیف پول بلاکچین، نسخه وب، اندروید و IOS را پشتیبانی می‌کند. همچنین این ولت از 22 ارز فیات و 25 زبان در دنیا پشتیبانی می‌کند.

ولت بلاکچین از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

ولت بلاکچین، امکان ذخیره و انجام معامله با بسیاری از رمز ارزهای معتبر را برای شما فراهم کرده است؛ از جمله این رمزارزهای معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • الگورند
  • بیت کوین کش
  • استلار
  • پولکادات
  • کاردانو
  • تتر

نقاط قوت کیف پول بلاکچین چیست؟

مزیت‌های استفاده از کیف پول بلاکچین

تا کنون بیش از 30 میلیون کیف پول در این ولت معتبر ساخته شده که رقم قابل‌توجهی است. این استقبال بالا، نشان‌دهنده داشتن اعتبار بسیار زیاد این ولت است. استفاده از کیف پول بلاکچین، مزیت‌های بسیار زیادی دارد؛ از جمله این مزایا می‌توان به داشتن امنیت بسیار بالا، کارمزد کم، امکان انجام ترید در خود ولت، همکاری با ارزهای دیجیتال معتبر و پشتیبانی از نسخه وب اشاره کرد. در این بخش به بررسی برخی از مزایای استفاده از این ولت خواهیم پرداخت.

1. معتبر بودن

ولت بلاک چین، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. به همین علت، بیش از 30 میلیون کیف پول در این سرویس ساخته شده است و کاربران زیادی از این ولت استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با اطمینان و خیال راحت، ارز دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید و نگران چیزی نباشید.

2. امنیت بالا

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب کیف پول بلاکچین، داشتن امنیت بسیار بالاست. این ویژگی مهم، باعث می‌شود که شما بتوانید با خیال راحت سرمایه خود را در این ولت ذخیره کنید و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد.

3. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال معتبر

ولت بلاک چین، از بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث شده است که شما بتوانید با ارز مورد نظر خود تراکنش انجام دهید و سود کنید.

4. کارمزد پایین

کارمزد تراکنش در این ولت، یکی از پایین‌ترین کارمزدهاست و شما می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه، نسبت به دیگر ولت‌ها، در بلاکچین به انجام تراکنش‌های مالی مشغول شوید.

5. پشتیبانی از نسخه وب، اندروید و ios

ولت بلاک چین، علاوه‌بر داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید و IOS، از نسخه وب نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در سیستم مورد نظر خود، به ذخیره ارز دیجیتال یا انجام تراکنش‌های مالی خود بپردازید.

6. امکان بک‌آپ‌گیری

یکی از مسائل بسیار حائز اهمیت در دنیای ارز دیجیتال، بک آپ گرفتن از کیف پول شماست. تراکنش بیت کوین متأسفانه برگشت ناپذیر بوده و اگر از کیف پول خود بک آپ نداشته باشید، در صورت فراموش کردن رمز کیف پول خود، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید. کیف پول بلاکچین، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از کیف پول خود بک آپ بگیرید تا خیالتان از بابت فراموشی رمزتان، راحت باشد.

7. امکان ترید در خود ولت

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی این ولت، امکان انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال در آن است. شما می‌توانید به راحتی تراکنش‌های خود را با سرعت بالا در این ولت انجام دهید.

8. رابط کاربری ساده

یکی از مزیت‌های بسیار خوب و قابل‌توجه کیف پول بلاک چین، داشتن رابط کاربری ساده آن است. رابط کاربری این ولت، امکان انجام کار و تراکنش‌ها را حتی برای افراد تازه وارد بسیار آسان کرده است و شما بدون وجود مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید و فروش رمز ارز، با صرافی ارز دیجیتال والکس

اگر اهل دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید در این زمینه فعالیت کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب‌سایت صرافی والکس است. صرافی والکس، یکی از معتبرترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران است که شما می‌توانید به سادگی و با خیال راحت با آن به انجام معاملات ارزی مشغول شوید. البته لازم به ذکر است که برای انجام هرگونه معامله ارز دیجیتال، نیاز به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارید و در صورت نداشتن حرفه در این حوزه، نباید وارد معاملات ارزی شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صرافی والکس می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

نقاط قوت کیف پول بلاکچین چیست؟

سخن پایانی

کیف پول بلاک چین، یکی از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و البته معتبرترین ولت‌هاست که شما می‌توانید علاوه‌بر ذخیره رمز ارزهای خود، تراکنش‌ها را نیز در آن انجام دهید. این ولت، دارای نسخه تحت وب نیز بوده و شما می‌توانید در هر سیستمی که بخواهید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین داشتن امنیت بالا و امکان گرفتن بک آپ نیز، از ویژگی‌های مثبت این کیف پول معتبر است.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس