منافقین

اسدالله بهرامی طی سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰، در عملیات‌های متعدد خمپاره زنی به مراکز حساس کشور شرکت داشته و همچنین مربی شهرشناسیِ تیم‌های تروریستی عازم به داخل کشور نیز بوده است.

به گزارش مشرق، اسدالله بهرامی متهم ردیف ۶۴ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده که در سال ۱۳۵۹ جذب گروهک تروریستی منافقین شده بود، در تاریخ یکم ابان ماه سال ۱۳۶۰ به دلیل اقدامات مجرمان‌های از قبیل پخش اعلامیه، جمع آوری کمک مالی برای گروهک مذکور و غیره، بازداشت شده، ولی پس از ۲۰ روز، با سپردن تعهد آزاد می‌شود. در ادامه و در سال ۱۳۶۲، وی مجدداً به دلیل تهیه خانه تیمی برای عناصر تروریست، جاسازی سلاح و مهمات در خانهی مذکور و همچنین تهیه مدارک جعلی، بازداشت شده و پس از طی مراحل قضایی، به مجازات سنگینی محکومیت می‌یابد لکن این بار نیز مشمول رافت و عطوفت نظام جمهوری اسلامی شده و پس از برخورداری از عفو، مجازاتش به ۱۰ سال حبس تقلیل یافته و در نهایت در سال ۱۳۶۹ از زندان آزاد می‌شود.

متعاقباً نامبرده با عدم تنبه، در سال ۱۳۷۶ به منظور پیوستن به گروهک تروریستی منافقین، از کشور متواری شده و پس از الحاق به تشکیلات مذکور، در یگان رزم نفاق سازماندهی می‌شود. وی طی سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰، در عملیات‌های متعدد خمپاره زنی به مراکز حساس کشور شرکت داشته و همچنین مربی شهرشناسیِ تیم‌های تروریستی عازم به داخل کشور نیز بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    چرا یک زندانی امنیتی عقیدتی را اینطور در زندان آزاد گذاشتند؟؟؟ 10سال فرصت کمی بود تا مغز این اراذل پست فطرت را شستشوی مغزی بدهند و از راه انحراف به راه راست هدایت کنند؟؟ حتی اگر شده به زور میبایست کلاس های ضد تروریستی و عقیدتی برایشان میگذاشتند... مگر صرف زندان (بدون سختگیری و بدون کلاس عقیدتی و بدون آشنایی با مبانی حقیقی اسلامی میتواند جلوی این اراذل وحشی خونخوار را بگیرد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس