کد خبر 1566040
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
برف مدارس این استان ها را تعطیل کرد | آخرین اطلاعیه‌های تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۵ دی

در ۲ روز گذشته برودت هوا و بارش برف مدارس بسیای شهرها و روستاها را تعطیل کرد و در برخی مناطق مثل اردبیل ادارات و دانشگاه ها هم تعطیل شدند.

به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و ‍ پنجم دی ۱۴۰۲ برای دومین روز تعطیل است.

همچنین بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین کاظم دبیر ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: هم‌چنین آغاز به‌کار همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل ادامه داد: این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

آموزش مدارس آستارا فردا غیرحضوری شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان به دلیل بارش شدید برف غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بیژن خالق وردی پور اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان آستارا روز دوشنبه بیست و پنجم دی در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس توجه و اقدام‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آستارا تاکید کرد: حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان الزامی است.

بارش برف مدارس چالدران و خوی را غیرحضوری کرد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس روستایی چالدران و بخش صفاییه و قطور خوی فردا دوشنبه غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    خدایا ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس