به گزارش مشرق، محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت:

دکتر رئیسی در پاسخ به تماس مهدی المشاط رییس شورایعالی سیاسی یمن، از شجاعت یمن در دفاع از مردم غزه تقدیر کرد. هر دو طرف بر تضمین امنیت کشتیرانی بین المللی تاکید کردند. آقای مشاط تاکید کرد اقدامات یمن علیه رژیم ظالم صهیونیستی است. طرفین مناسبات یمن با عربستان را نیز مرور کردند.

تجلیل رئیسی از یمن برای توقیف شجاعانه کشتی اسرائیلی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    1 5
    اگر میخواهید یک شبه کشتار و جنگ غزه تمام شود و امریکا و صهیونها و اروپا و سعودیهای موذی را تسلیم کنید. یک کلام آرامکو را تهدید کنید. تا فرصت از دست نرفته.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 3
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    اگر موشک های کروز دوربرد بالای 1000 کیلومتر و کارخانه پهباد شاهئ 136 به یمنی ها داده شود
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    ایران باید یمن را به موشک های دوش پرتاب ضد هوایی مجهز کند تا کسی جرات پیاده کردن نیرو در این کشور به ذهنش نرسد همچنین موشک های بالستیک ضد کشی و همچنین پهبادهایی با قابلیت پرتاب موشک کرم ابریشم و موشکهای ضد دریا باید به یمنی ها داده شود که برد بالای 1000 کیلومتر داشته باشد جون امریکا احتمالا به یمن از فاصله دور حمله کند ولی یمنی ها نیز باید بتوانند تمام اقیانوس هند و حتی دریای مدیترانه را بتوانند بزنند مثل موشک سومار با برد 3500 کیلومتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس