اردوغان: اسرائیل از فاش شدن شبکه اطلاعاتی‌اش در ترکیه برآشفت

رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی از فاش شدن شبکه اطلاعاتی خود در ترکیه آشفته شد.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سخنانی گفت که موضع ترکیه در حمایت از غزه، بسیاری از کشورهای جهان را آشفته کرد.

وی در ادامه سخنانش : «تل آویو از اقدام آنکارا در کشف کردن یک شبکه اطلاعاتی وابسته به خود در ترکیه بر آشفت».

چند روز پیش بود که رسانه‌های ترکیه ای خبر دادند که 33 نفر در این کشور به ظن جاسوسی برای موساد اسرائیل بازداشت شدند.

در شرایطی که تنش در روابط آنکارا و تل‌آویو در نتیجه جنگ غزه ادامه دارد، بازداشت چند ده نفر در ترکیه به اتهام جاسوسی برای موساد خبرساز شده است.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که ۳۳ نفر در ترکیه به اتهام جاسوسی کردن برای «سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) بازداشت شدند.

بنا بر گزارش این رسانه دولتی، نیروهای امنیتی ترکیه همچنین در تلاش برای دستگیری ۱۳ نفر دیگر به همین اتهام هستند.

گفته می‌شود که نیروهای پلیس و امنیتی ترکیه به طور همزمان در هشت استان در مجموع ۵۷ عملیات را برای دستگیری این افراد انجام داد؛ عملیاتی که به درخواست دفتر ضد تروریسم دادستانی استانبول انجام شده است.

خبرگزاری آناتولی در گزارش خود خبر داده که این متهمان به جاسوسی برای موساد، در اقداماتی از قبیل شناسایی، نظارت، حمله و ربودن اتباع خارجی مقیم ترکیه دست داشتند و آنها بخشی از عملیات «جاسوسی بین‌المللی» بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ... IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 3
    اقای اردوغان دیدی کباب نبود خر داغ میکردن صگیون جماعت به هیچکس رحم نمیکنه قران بخون تا بدونی خدا لعنتشون کرده
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      10 1
      داداش ترکیه خودش بهتر از ما اونا رو میشناسه، رابطه ترکیه با اسراییل بیشتر به منفعت ترکیه هستش تا اسراییل وگرنه تن به رابطه نمیدن؛ چه بسا ترکیه زمینه جاسوسی را برای اسراییل فراهم می‌کنه تا با دستگیری عوامل جاسوسی در قبال باجگیری از اسراییل عواملشون رو آزاد کنه
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      3 0
      اتحاد مسلمین تنها راه نجات از زیر سیطره غرب و شرق بر کشورهای اسلامی است . این همه توانائی کشورهای اسلامی اگر در قالب یک دکترین واحد و بدون سیاست بازی و دو قطبی شیعه و سنی و نفاق و غرب دوستی برخی حکام کشورهای اسلامی و تنها بر اساس احکام الهی آیات قرآن مجید و تحت ولایت عترت پیامبر ص که همانا احادیث شریف نبوی ص و ائمه اطهار علیه السلام را شامل میشود با هم اقدام مشترک و قانون مشترک داشته باشند . جهان را پر از عدل و داد و خوشبختی واقعی بدور از فساد و الکل و مواد مخدر و فحشا و رشوه و گناهان کبیره خواهند کرد که خیر دنیا و عقبی را هم برای مسلمین و حتی برای غیر مسلمین به همراه خواهد داشت . الله اعلم. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    2 2
    اردوغان اگه زود ولشون نکنی حساب قبلی کشتیهای تجاری رو بهت نمیدن آدم با شریک تجاریش همچین شوخی ای نمی کنه.
  • ابی آذری زبان هستم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 1
    باهم هماهنگ کردن باور نکنید
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    نسل کشی رژیم اشغالگر صهیونیسنی قدس علیه فلسطینیان در جلوی دوربین های جهان تمام ارزش های حقوق بشری را از بین برده و صدای همه آزادی خواهان حهان را در آورده است چه خوب است که کشورهای اسلامی یک صدا عمل کنند و مردم و دولت های اسلامی پایگاه های رئیس جمهور جنایتکار آمریکا را که از طریق این پایگاه ها به رژیم اشغالگرقدس برای نسل کشی فلسطینیان کمک می کند را هر چه زودتر برچینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس