کد خبر 156336
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

زن ۲۰ساله اي که در پرونده «جنايت به شيوه فيلم هاي پليسي»، تحت تعقيب بود پس از معرفي خود به نيروهاي انتظامي اعتراف کرد برادرانم با چاقو به همسرم حمله کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، بررسي هاي قضايي در پي مرگ جوان ۲۲ساله اي که عاملان جنايت پيکر نيمه جان او را نيمه شب چهارشنبه گذشته از داخل يک خودرو در خيابان ذوالفقار به بيرون انداخته بودند، مشخص کرد جوان مذکور داخل منزلي در همان محدوده، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

بر اين اساس، قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) دستور شناسايي و دستگيري همه عوامل مرتبط با اين پرونده جنايي را صادر کرد. به اين ترتيب زن ۲۰ساله که هنگام جنايت در منزلي که قتل در آن اتفاق افتاده حضور داشته است البته اين منزل متعلق به خواهرش بوده که ظاهرا خواهر او در منزل نبوده است که تحت تعقيب قرار گرفت.

در حالي که ماموران کلانتري آبکوه موفق شده بودند محل اختفاي اين زن را شناسايي کنند و عمليات دستگيري وي آغاز شده بود، اين زن صبح پنج شنبه خود را به افسر پرونده معرفي کرد و هنگام بازجويي با ارائه صيغه نامه اي مدعي شد: مقتول از حدود ۲ماه قبل مرا به مدت ۹ماه صيغه کرده بود.

وي ادامه داد: شب حادثه همسرم (مقتول) به در منزل (خواهرم) آمد و قصد داشت داخل خانه بيايد اما من مي خواستم از ورود او به منزل خواهرم جلوگيري کنم. به او گفتم: به خانه نيا چون ممکن است برادرانم بيايند. اما او به حرفم گوش نکرد و داخل منزل آمد. وي ادامه داد: پس از گذشت مدتي ۲ برادرم به همراه چند تن از دوستانشان آمدند که در اين هنگام درگيري شروع شد و برادر بزرگم با چاقو به همسرم حمله و او را مجروح کرد.

من که ترسيده بودم به خانه همسايه روبه رويي فرار کردم و آن ها همسرم را با خود بردند. بر اساس اين گزارش، تحقيقات ماموران تجسس کلانتري آبکوه درباره ادعاهاي اين زن ادامه دارد و مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي دستگيري عاملان فراري اين جنايت صادر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس