شهید جنایت تروریستی کرمان، اولین شهید زادگاهش شد+فیلم

پیکر شهیده زینب یعقوبی، از شهدای انفجار تروریستی هفته گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان، اولین شهیدی است که کهنوج معزآباد به خاک سپرده شده است.

به گزارش مشرق، پیکر شهیده زینب یعقوبی، از شهدای انفجار تروریستی هفته گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان، در روستای زادگاهش یعنی کهنوج معزآباد به خاک سپرده شد.

روستای کوچک کهنوج معزآباد در ۵۰ کیلومتری شهر کرمان واقع شده و تا به حال هیچ شهیدی در این روستا به خاک سپرده نشده است. فیلم تشییع پیکر زینب یعقوبی بر دستان مردم را مشاهده کنید:

شهیده زینب یعقوبی ۱۶ سال داشت که ۱۳ دی‌ماه امسال همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای زیارت مرقد این شهید راهی کرمان شد که در انفجار تروریستی آن روز به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • SE ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    45 77
    علت مرگ این خانم و دیگران که جونشونو از دست دادن خود جمهوری اسلامی و دستگاههای امنیتی هستن که امنیت میهمانان و دیگران رو بر اثر بی لیاقتی نتونستن تامین کنن! خانواده های این اشخاص بایستی بر علیه مسئولین و دستگاههای امنیتی شکایت کنن البته اگر که خودشون دستگیر و زندانی نشن! دستگاههای امنیتی میگن شانزده بمب قبل شروع مراسم پیدا کرده بودن ولی علیرغم اون مراسم لغو نشد!!! حالا تو هی بیا بگو شهیده شهیده! در پایان فقط یه چیز میشه گفت و اون جمله معروف که میگه: عقل که نباشد جان واقعاً در عذاب است!
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      9 7
      مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا دشمن دین خدا امریکاست
    • سید جواد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      66 3
      با جمله آخرت در مورد خودت موافقم.عقل که نباشد جان واقعاً در عذاب است. همیشه تهدید تروریستی بوده و هست. هیچ مراسمی نباشه چون تروریسم هست؟ رانندگی نکنیم چون تصادف میشه؟!
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      10 5
      این خانوم توسط بمب انتهاری کشته شده پس شهیده حتی اگه یه سرباز در جبهه یا آموزش با گلوله نیروهای خودی هم کشته بشه بازم شهیده. مشکل اینجاست که امثال تو هیچ درکی از مفهوم شهادت ندارید. مسئولان امنیتی هم باید پاسخ گوی عملکرد خودشون باشن و ربطی به شهادت این عزیزان نداره.
    • یاسر IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      4 2
      براساس چرندی که تو گفتی باید بریم از داعش عذرخواهی کنیم. میگن جای جلاد و شهید رو عوض کردن نه دیگه اینجوری
    • کاشانی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      5 4
      عالی بود رحمت به اجدادت با این متن جامع
  • DE ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    6 4
    بدون اخراج تمامی نظامیان آمریکایی مستقر در پادگانهای منطقه، جلوگیری از تکرار عملیات داعش در داخل کشور غیر واقعی به نظر میرسد.
  • عبدالله IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 1
    اَللّٰهُمَّ صَلّ عَلیٰ فاطِمَةَ وَ أَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِرّ الْمُسْتَودَعِ فیها وَ الْعَنْ صَنَمَيْ قُرَیْشٍ مُبْغِضیها: خدایا بر فاطمه و پدرش، شوهر و پسرانش و راز نهفته درونش درود فرست؛ و دشمنانش بتان قریش را لعنت کن! اَللّٰهُمَّ الْعَنْ عائِشَةَ وَ أَبیها وَ خِدْنِها وَ بَنیها اَلْهَمَجِ الْمُفْتَنِ فیها وَ الْعَنْ مُبَرِّریها: خدایا عایشه و پدرش، رفیق فاسق و پسرانش: اراذل گرفتارش و توجیه‌گرانش را لعنت کن! اَللّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍوَآلِ‌مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلیٰ ذالِکَ: خدایا اوّل ستمگری که به حقِ محمّدوآلش ستم نمود و آخرین پیروش را لعنت کن! اَللّهُمَّ الْعَنْ الْعِصابَةَ اللَّتي جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلیٰ قَتْلِهِ: خدایا گروهی که حسین ع را پیکار کرد و بر کشتنش همرهی و پیمان و پیروی نمود، لعنت کن! اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً [مِئَةَ مَرَّةٍ]: خدایا همۀ آنان را لعنت کن [صدبار]. اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا أَبا عَبْدِاللهِ: سلام بر تو اى پدر عبداللّه. وَ عَلَی الْأَرْواحِ اللَّتي حَلَّتْ بِفِناٮٕکَ وَ أَناخَتْ بِرَحْلِکَ: و بر جان‌هایی که به درگهت فرود آمدند و در کنارت آرمیدند. عَلَيْكُم مِنّي سَلامُ اللهِ أَبَدًا مّا بَقيٓتُ وَ بَقِيَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ: بر شما از من درود خدا باد! همیشه تا هستم و شب و روز هست. وَ لا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِکُمْ: و خدا اینبار را آخرین زیارتم از شما قرار ندهد. اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلىٰ عَلِيِّ ابْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلىٰ أَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلىٰ أَصْحابِ الْحُسَيْنِ [مِئَةَ مَرَّةٍ]: سلام بر حسین و علی پسر حسین و فرزندان حسین و همرهان حسین [صدبار].
  • ... IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 2
    یزید کریمی این دختر هم کشته شد نمیخوای تسلیت بگید یا فقط مهسا دختر ایران بود یا این شهیده با حجابه بدرد نمیخوره
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 1
    التماس. دعا
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 0
    خدا رحمتش کند وروحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس