فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان به نمایندگان مجلس گزارش داد

فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان در دیدار با هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس، ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها ترافیکی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، «ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد: اعضای هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که برای بررسی واقعه تروریستی به کرمان سفر کرده‌اند، بامداد امروز با سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان و مدیرکل اطلاعات استان دیدار و گفت‌وگو کردند و از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده جهت برخورد با عوامل پشتیبانی کننده تروریست‌های تکفیری مطلع شدند.

وی بیان کرد: در این نشست که فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی نیز حضور داشت، ابعاد مختلف حادثه و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی به اطلاع اعضای هیأت کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    امیدواریم با پیگیری مجدانه و دقیق متوجه خلا و احیانا نا کارآمدی و یا تساهل و برخورد با آن و با توجه به تلاش دشمنان که در پیرامون کشور وجود و حضور دارند شده و برای رفع نواقص و نیازها اقدامات موثر و لازم بعمل آید ، انشاءالله دیگر شاهد هیچگونه عمل از دشمن در ایران عزیز نباشیم
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      ان شاءالله درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس