کد خبر 1562668
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
اعلام آمار دقیق شهدای کرمان از سوی معاون امنیتی وزیر کشور

چرا برخی از غربگداهای کاسه‌لیس در دفاع بی‌شرمانه از رژیم صهیونیستی سر از پا نمی‌شناسند! و زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا اسرائیل را از جنایت روز چهارشنبه در کرمان تبرئه کنند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چرا برخی از غربگداهای کاسه‌لیس در دفاع بی‌شرمانه از رژیم صهیونیستی سر از پا نمی‌شناسند! و زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا اسرائیل را از جنایت روز چهارشنبه در کرمان تبرئه کنند؟!

گفتم: بگو چی شده تا علتش را بگویم!

گفت: یکی از آنها که پرونده نظرسازی او برای آمریکا هنوز بسته نشده می‌گوید چرا کار داعش را به اسرائیل نسبت می‌دهید! و به روی خود نمی‌آورد که داعش رسما اعلام کرده بود با اسرائیل دشمنی ندارد و مجروحانش را برای معالجه به بیمارستان‌های تل‌آویو و حیفا می‌فرستاد و نتانیاهو با افتخار کنار آنها عکس می‌گرفت و منتشر می‌کرد.

گفتم: خُب دیگه چی؟!

گفت: آن دیگری هم نوشته است انفجار میان مردم در کرمان نمی‌تواند کار اسرائیل باشد! و می‌گوید محال است اسرائیل افراد معمولی و بی‌گناه را بکشد! و به روی نامبارک خود هم نمی‌آورد که اسرائیل فقط در غزه ۲۲ هزار نفر از مردم عادی را قتل عام کرده است!

گفتم: حالا به این خبر که دیروز منتشر شد توجه کن تا بدانی چرا این وطن‌فروشان کاسه‌لیس برای دفاع از اسرائیل سر از پا نمی‌شناسند؟ دیروز دولت ترکیه ۲۰۰ نفر از اتباع این کشور را به جرم جاسوسی برای اسرائیل دستگیر کرده است. برخی از آنها اعتراف کرده‌اند در مقابل هر عکس و خبری که برای موساد می‌فرستادند مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گرفتند!

گفت: من فکر می‌کردم همین‌طور مفتی، مفتی حرف مفت می‌زنند!

گفتم: ‌ای عوام! حرف مفت می‌زنند ولی مفت حرف نمی‌زنند! پولشو می‌گیرند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    چون پشتشان به اژه ای و قوه قضاییه گرم است
  • شبا IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    اگر قوه قضائیه با تمام عوامل پشتیبان داعش درحادثه شاهچراغ برخوردسخت ( مفسدفی الارض )می کرد . شایدالان دیگرجرأت تدارک آنها رانمی کرد و این حادثه با این فاصله روی نمی داد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس