کد خبر 1562657
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
تا این انقلاب، همچنان انقلاب بماند!

راه شهیدان ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ که با خون قهرمان خود سردار دلها پیوند خورده است، ادامه خواهد یافت تا این انقلاب همچنان انقلاب بماند!

به گزارش مشرق، مهدی فضائلی طی یادداشتی نوشت: از بدو تولد، حیات ما به عنصری بنام اکسیژن گره خورده است و وقفه ‌ای کوتاه در تأمین آن، حیات ما را تهدید می کند اما غالبا به آن بی‌توجهیم.

توجه ما به این عنصر حیاتی و غیرقابل تفکیک از زندگی ما، زمانی جلب می شود که یا هوا دچار آلودگی مخاطره آمیز گردد و یا در شرایطی قرار بگیریم که لحظاتی از اکسیژن، محروم شویم؛ آنگاه است که اهمیت و نقش این نعمت مجهول را با همه وجود احساس می کنیم و ارزشش را متوجه می شویم.

"امنیت" برای تک‌تک ما و جامعه، نقش همین اکسیژن را دارد؛ امنیت، ما را احاطه کرده اما هنگامی که در حد فردی، مثلا مورد سرقت قرار می گیریم یا در حد گسترده ‌تر، وقتی که یک عملیات تروریستی اتفاق می افتد، اهمیت و نقش آنرا با همه وجود حس می کنیم.

اقدام تروریستی در چهارمین سالگرد سردار دلها در کرمان، یکبار دیگر اهمیت و نقش " امنیت " را و به تبع آن لزوم توجه بیشتر به تهدیدات امنیتی و دستگاه‌های تأمین کننده امنیت را زنده کرد. امنیت زیرساخت همه اقدامات سازنده و پیشرفت کشور است و فقدان آن، مانع جدی هر نوع سازندگی.

دشمنان زخم خورده از انقلاب اسلامی و همه آنانی که منافع نامشروعشان با این انقلاب ویران شده یا به خطر افتاده بود با آگاهی از نقش این عامل مهم، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی دست بکار شدند تا امنیت ما را ناپایدار نمایند. غائله ‌های کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب در خوزستان و حزب خلق مسلمان در تبریز، ترورهای گسترده در سراسر کشور و سرانجام هشت سال جنگ تحمیلی با همین هدف، طراحی و اجرا شد اما فرزندان شجاع این مرز و بوم و پرورش یافتگان انقلاب اسلامی با هدایت های امام انقلاب، همه آنها را ناکام گذاشتند.

تهدیدات، متنوع‌تر و پیچیده‌تر شد تا سرانجام در یک توطئه چندلایه، منطقه غرب آسیا درگیر مخاطره امنیتی از سوی داعش گشت که هدف نهایی ‌اش، ایران عزیز یا بقول آنها "صفویون" بود. اینجا بود که شرایط فراهم شد و قهرمان ملت ایران سردار سلیمانی که بیش از ده سال بود غیرعلنی جبهه مقاومت را احیا و توانمند می ساخت رونمایی گردید!

سرانجام، این سردار رشید، با ایمان،‌ شجاع، خوش‌فکر،خستگی ناپذیر و مدبر، با هدایت های فرمانده حکیم خود داعش را که فرزند نامشروع آمریکا و صهیونیزم بود و حتی قرار بود زمینه ایجاد اسرائیلی جدید! در کنار ایران را فراهم نماید شکست داد و پیچیده‌ترین و سهمگین ‌ترین توطئه استکبار بر علیه اسلام و ایران را ابتر نمود.

این ضربه اساسی به استکبار که به قول ترامپ ۷ تریلیون دلار سرمایه گذاری آمریکا را به باد داد، اسباب کینه‌ای عمیق نسب به حاج قاسم ملت ایران شد که سرانجام در ساعات اولیه ۱۳ دی ماه ۹۸ آتش شعله این کینه با دستور شخص رئیس‌جمهور آمریکا با حمله موشکی به خودروی وی در کشور عراق او را آسمانی کرد.

این کینه هنوز فروننشسته است چرا که آثار اقدامات فرمانده شهید نیروی قدس هر روز آشکارتر می گردد و کیان صهیونیست ها را با خطرات بیشتر مواجه می‌سازد.

جدیدترین نشانه تداوم این کینه، جنایتی است که در سالگرد سردار سلیمانی در کرمان خلق شد تا یکبار دیگر اهمیت، ارزش و جایگاه امنیت را از سویی و از سوی دیگر وجود دشمن ددمنش و بی‌رحم را از سوی دیگر به همه ما خصوصا ساده‌اندیشان بنمایاند.

پاسخ ما به این جنایت و انتقام سخت از عاملان و آمران آن بدون تردید و انشاالله در آینده ای نه چندان دور تحقق خواهد یافت و راه شهیدان ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ که با خون قهرمان خود سردار دلها پیوند خورده است، ادامه خواهد یافت تا این انقلاب همچنان انقلاب بماند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس