حادثه تروریستی کرمان بدون حمایت رژیم صهیونیستی میسر نبود

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حمله کور تروریستی بی‌تردید بدون حمایت‌های رژیم رو به زوال صهیونیستی جهت نا امن جلوه دادن ایران اسلامی میسر نبود.

به گزارش مشرق، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی پیامی، اقدام تروریستی و جنایتکارانه و شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حمله جنایتکارانه مزدوران و گروهک‌های بزدل بر علیه عاشقان ولایت و شهادت و همچنین زنان و کودکان بی پناه در مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، صفحه دیگری از «دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و مغزهای مفسد و شرارت‌زا» دشمنان ملت بزرگ ایران را رقم زد.

این حمله کور تروریستی که جمعی از زائرین مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت جهان را شهید و مجروح ساخت، بی تردید بدون حمایت‌های رژیم رو به زوال صهیونیستی جهت نا امن جلوه دادن ایران اسلامی آن‌هم در شرایطی که تمام جغرافیای غصبی این رژیم ساختگی با رشادت‌های رزمندگان مقاومت به فضایی آکنده از وحشت و هراس تبدیل شده است میسر نمی‌شد.

حضور پرشور و جانانه مردم غیور و شجاع کرمان اعم از مرد و زن و پیر و کودک تنها کمتر از یک روز از این حادثه ناگوار تروریستی در مزار سردار دل‌ها و محل شهادت و مجروح شدن هموطنان این جنایت هولناک، برکت خون این شهید بزرگ را بیش از پیش نمایان نمود و اثبات کرد دشمنان آرزوی نا امن جلوه دادن این مرز و بوم را با خود به گور خواهند برد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ثبتی کشور، شهادت مظلومانه هموطنان و ارادتمندان راستین ولایت را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهیدان علوّ درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • PL ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 1
    اين چكاره است
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم جز انسانهاست عزیزم
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    داعش رو امریکا بوجود اورد-اسراییل اموزش داد- باید بانیان داعش رو ادب کرد
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      2 0
      آخه نمیتوانید ادب کنید
  • CN ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    آخه تو را سننم، در محدود مدیریت خودت سخن بگو و در حیطه نیروهای امنیتی فضولی نکن، اکنون همه فهمیدند افغانهای وارداتی بخشیشان داعشیان وارداتی هستند و به لطف درایت مسئولین نام امنی و ترور برای چندین سال گارانتی شده!
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    نمیشه باید یک راهی پیدا بشه تا در افعانستان وتاحیکستان وترکمنستان نفوذ کنید وریشه ها وجایگاهها را پیدا کنید باید فراتر از مرز عمل کنید
  • کارشناس سیاسی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    بنیانگذاروحمایت کننده نامحسوس گروه تروریستی داعیش وهابیون ال سعودی هستند اینها پولهای بادآورده نفت را صرف گروههای تکفیری و تروریستی میکنند هیچکس بجز اینها نمیتواند هزینه های سنگین سلاحها و حقوقهای نامتعارف تروریستها را تامین کند تمام سعی وهابیوین جلوگیری ازعزاداری امام حسین (ع) درعراق است اگر قاسم سلیمانی نبود اینها بارگاه سیدالشهداء را ویران میکردند.همانگونه که درطول تاریخ این خاندان منحوس چندین باراقدام به تخریب بارگاه اباعبدالله الحسین کرده بودند. ازروزیکه ایران روابط دیپلماتیک با وهابیون ال سعود برقرارکرد تردد داعیش هم در کشورشروع شد. تاریخ رذالت وهابیون سعودی را حتما مطالعه کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس