سردار رمضان شریف

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی گفت: همه تلاش دشمن در سه محور اصلی القای ناامیدی، تمرکز بر بحران ها و ندیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی خلاصه می شود.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی صبح امروز در نشست انتقال تجارب رسانه و مقاومت که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امتیازاتی برای مقابله با ما دارد اما به برکت خون جوانان این سرزمین هرگز به اهداف خود نرسیده است.

وی با اشاره به امتیازات دشمن افزود: جمعیت کشور ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حدود ۳۵ میلیون بود. یعنی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت هشتاد و پنج میلیونی امروز، آن چپاولگری و دوران رژیم ستم شاهی و دفاع مقدس را ندیده اند و دشمن تلاش می‌کند با اقدامات رسانه‌ای خود یک تصویر غیر واقعی در ذهن جوانان بسازد.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی ادامه داد: تلاش های دشمن در سه محور اصلی خلاصه می شود. اول این که می‌خواهند به جوانان ما القا کنند انقلاب برای شما دستاوردی نداشته است. در محور دوم تلاش می کنند این طور نشان دهند که شرایط ایران، بسیار بحرانی است در حالی که شرایط بسیاری از کشورها ایده آل است. دشمن در سومین گام می گوید که هیچ امیدی به آینده نداشته باشید و ما برای موفقیت در عرصه رسانه، نباید بگذاریم دشمن به این موفقیت برسد.

خاطره درس آموز سخنگوی سپاه از حاج قاسم

سردار رمضان شریف با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرلشکر سلیمانی گفت: من همواره فکر می کنم چرا خداوند عمر بیشتری به حاج قاسم داد. او همرزم بسیاری از شهدا بود و چندین مرحله در دفاع مقدس مجروح شد اما عمر زندگی بیشتری یافت. خودم به این رسیدم که خداوند اراده کرده بود جمعیت ۵۰ میلیونی جوانان ما که چهره تابناک بسیاری از سرداران دفاع مقدس مانند شهید زین الدین و... را ندیده بودند با یکی از این افراد آشنا شوند. ما در فیلم ها یا داستان ها با بسیاری از شهدا آشنا شده ایم اما این بار با چشمان خودمان، پرکاری، شجاعت، تواضع و تلاش های حاج قاسم را دیدیم. فرمانده ای که هر قدر شهرت بیشتری پیدا می کرد تواضعش بیشتر می شد. این که رهبر انقلاب از مکتب حاج قاسم می گویند به خاطر این است که زندگی او سرشار از درس زندگی است.

سردار رمضان شریف ادامه داد: حاج قاسم تاکید کرد هرگز ذهنم را درگیر این نمی کنم که عکسم را بر در و دیوار بزنند. این نگاه است که خداوند چنین عظمتی به حاج قاسم داد که امروز تمام شهرهای این کشور، منقش به تصاویر این فرمانده شهید است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بیشترین تبلیغ را علیه حاج قاسم انجام دادند. می گفتند او به کشورهای دیگر می رود در حالی که خودمان مشکلات زیادی داریم و بسیار هم در این موضوع کار کردند. آن چه ما را امیدوار می کند هوشی بالای مردم ایران و تفکیک خادم از خائن است. مردم به محض شنیدن شهادت حاج قاسم بر افروخته شدند و به میدان آمدند. آن تشییع پیکرها برای کسانی که زبان رسانه را می فهمند پیام بزرگی داشت. شهادت حاج قاسم، روح جدیدی را در کالبد جمهوری اسلامی ایران دمید.

رزمندگان فلسطینی، شاگردان مکتب حاج قاسم

وی با بیان این که در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم، شاهد رویارویی مردم غزه با رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: دشمن اسرائیلی سال ها تلاش کرد تا بگوید در حوزه دفاعی و امنیتی غیرقابل شکست است اما اراده خداوند چیز دیگری بود. اولین شکست آن ها در جنگ ۳۳ روزه رقم خورد و سراشیبی شکست آن ها ادامه پیدا کرد و رزمندگان فلسطینی در چند مرتبه، دشمن را شکست دادند. روح حاج قاسم شاد باشد که چنین شاگردانی در مکتب خودش تربیت کرد و برای امت اسلامی افتخار آفرید. امروز به مردم فلسطین و حماس افتخار می کنیم که آن ها راه جهاد را در پیش گرفتند و انشاالله شاهد افتخار و سربلندی برای مسلمانان هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی با بیان این که دشمن به دنبال تصویرسازی غیرواقعی در ذهن جوانان است، گفت: همه تلاش دشمن در سه محور اصلی القای ناامیدی، تمرکز بر بحران ها و ندیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی خلاصه می شود.

سردار رمضان شریف با اشاره به وجود سه عامل پیروزی ملت ایران گفت: فرهنگ دینی مبتنی بر قوانین دین و اهل بیت، رهبران حکیم و آگاه مثل امام راحل و رهبر انقلاب و همبستگی مردم ایران، صرف نظر از مذهب نژاد.، قوم و... موجب پیروزی این ملت خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز تصویر حضور در پای صندوق های رای در منظر دشمنان است. همه دلخوری ها را باید کنار گداشت و به‌ پاس خون شهیدان و سربلندی ملت ایران در کنار صندوق رای حاضر شویم. چون پیروز میدان، کسانی هستند که به وظیفه شرعی خود عمل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس