قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غزه ۱۰۰ روز است مقابل همه ظرفیت‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند که باید این افتخار را دید.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف سه شنبه شب در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد ابوذر تهران افزود: در ۷۵ سال اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها، چندین جنگ صورت گرفت. حتی اعراب با یکدیگر علیه صهیونیست ها متحد شدند که به نتیجه نرسید. اما عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش حماس پاسخی به ۷۵ سال جنایت ها و بی رحمی های رژیم صهیونیستی علیه زنان، مردان و کودکان فلسطینی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غزه ۱۰۰ روز است در برابر همهٔ ظرفیت‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند. در حالی که غزه سرزمینی فقط به عرض ۱۰ و طول ۴۰ کیلومتر است.

وی یادآور شد: همه ظرفیت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا یکجا جمع شده و با مردم غزه می جنگند. اما مقاومت و افتخار مردم غزه را باید دید.

قالیباف با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: برخی در همان فضا شعار می دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که البته این دروغ‌ترین و کذاب‌ترین شعاری بود که آنها سر می دادند. چرا که آنها ایران را قبول نداشته و حاضر نبودند یک گام برای عزت ایران بردارند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: این افراد را با خیل عظیم تشییع کنندگان سردار سلیمانی مقایسه کنید. شهید سلیمانی نماد انسجام ملی شد و هرکسی با هر سلیقه ای و هرگرایشی، برای تشییع این شهید آمد که این برکت، نتیجه اخلاص این مرد بود.

قالیباف راز موفقیت در این دوران را معنویت و فرهنگ جهاد نامید و اظهار داشت: اینگونه تصور نکنید که فرهنگ جهاد و مقاومت فقط برای بخش عملیات نظامی و جنگ است. بلکه این فرهنگ برای همه شئونات زندگی و تربیت فرزندان هم وجود دارد. همچنین رشد و پیشرفت کشور و حل مسائل اقتصادی در گرو همین فرهنگ است.

وی درباره فرآیند تصویب طرح شفافیت آرا در مجلس عنوان کرد: همه مجلس قول شفافیت را نداده بودند اما محمدباقر قالیباف قول شفافیت را به مردم تهران داد بنابراین طرح شفافیت را به عنوان اولین نفر امضا کردم.

قالیباف ادامه داد: بیش از ۲۲۰ نماینده آرا خود را در سایت مجلس منتشر و شفاف کرده اند و همه مردم می توانند آرا نمایندگان را مشاهده و بر آن نظارت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 0
    تا قدسو پس نگیریم آروم نمیگگیریم
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 0
    مطمئنی ایستاده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس