داداش‌زاده: لوکادیا نباید به پرسپولیس برگردد/ این هاشمی نسب را نمی‌شناسم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازگشت او به صلاح پرسپولیس نیست چون الان هواداران از دستش ناراحت هستند و یکباره او پرسپولیس را رها کرد و متاسفم بابت این کار بازیکن اگر هم او برگردد ما توقع بالایی از او داریم.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: خداراشکر توانستیم در این بازی حساس و مهم خانگی در حضور تماشاگرانمان به ۳ امتیاز مهم برسیم. این برد برای تیم خیلی حیاتی بود و همین پیروزی مقابل نساجی باعث شد هواداران و یحیی گل‌محمدی با همدیگر آشتی کنند. درست است که امسال پرسپولیس مثل سال‌های قبل نتیجه قابل قبولی نمی‌گیرد ولی بازیکنان و کادرفنی باید گذشته را فراموش کنند و برای نیم فصل دوم خودشان را آماده کنند که بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم. خوشحالم برای تیم نساجی چون با سرمربی جدید تیمی فوق‌العاده شده است و جوان‌گرایی را در این تیم می‌بینیم قطعا نساجی در نیم فصل دوم حرفی برای گفتن دارد.

وی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس فقط دو چیز است یکی نداشتن مهاجم خوب و دومی تعادل نداشتن در خط دفاع و این موضوع نگران کننده است و امیدوارم کادرفنی پرسپولیس سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد محمدمهدی احمدی در بازی با نساجی مازندران یادآور شد: به نظر من این بازیکن در این بازی خوش درخشید و توانست جواب اعتماد یحیی گل‌محمدی را بدهد. امیدوارم سرمربی در بازی بعدی او را در ترکیب اولیه تیم قرار دهد. چون او جوان است و انگیزه‌های زیادی دارد. علی نعمتی بازیکن خوبی است ولی چوب‌خطش پر شده است و شک ندارم احمدی جایگزین مناسبی برای نعمتی است.

داداش‌زاده در مورد اینکه آیا بازگشت یورگن لوکادیا به نفع پرسپولیس است، تصریح کرد: بازگشت لوکادیا به صلاح پرسپولیس نیست چون الان هواداران از دست او ناراحت هستند و این بازیکن به یکباره پرسپولیس را رها کرد و متاسفم بابت این کار این.

وی در خصوص رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید صادق باشند و همه چیز را صادقانه به مردم بگویند. الان هواداران سه تیم لیگ برتری خشمگین هستند که کمیته استیناف این رای را صادر کرده است. امیدوارم مسئولان شفاف سازی کنند؛ آنها نباید طرفدار تیمی باشند و باید طرفدار حق باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد صحبت‌های مهدی هاشمی نسب یادآور شد: او متاسفانه تعادل روحی ندارد و هر چه می‌گوید با عقل جور در نمی‌آید. جای سوال دارد برای من چرا او دوست دارد برای خودش حاشیه درست کند. هاشمی‌نسب الان در استقلال است و باید به فکر تیمش باشد نه اینکه حاشیه درست کند. همین اخلاقش باعث شد در آن زمان علی پروین عذر او را بخواهد. الان این هاشمی نسب را نمی‌شناسم و هاشمی نسب سال ۷۵ را می‌شناسم.

داداش‌زاده درباره بردهای اقتصادی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: دلیل اینکه این فصل پرسپولیس گل‌های کمتری می‌زند نداشتن مهاجم خوب است. ولی نباید از این موضوع غافل شویم که شهاب زاهدی به تازگی چارچوب دروازه حریفان را به تازگی یاد گرفته و این موضوع می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 2
    یعنی لوک توبه کرده ؟
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    4 3
    واقعا سازمان ورزش میخواد بذاره این برگرده؟ یادتون رفته برای چی از ایران رفت؟ غیرت داشته باشیم
  • علی ظهیریان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    با سلام . توی این بازار بی دروپیکر غیرت کیلویی چند ؟؟؟ ول کن اقا الان در این زمانه وانفصا پول همه چیز است . پول داشته باش دنیا دست شماست . گذشت غیرت و جوانمردی . اگر پول نداشته باشی بچه ات به شما بابا نمیگه .
    • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 1
      یس(1) والقرآن الحکیم (2)
  • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    هاشمی نسب کدوم خریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس