ایمان سلیمی - آرمین سهرابیان - استقلال

نگاهی به اسامی بازیکنان گلزن تیم استقلال در نیم فصل اول مشخص می‌کند این تیم تعداد زیادی از بازیکنانش را در مقام گلزنی دید.

سرویس ورزش مشرق - تیم استقلال با ۲۳ گل زده در شرایطی به پایان نیم فصل اول رسید که توانست ۳۲ امتیاز کسب کند و از این نظر تا حد زیادی نگاه هوادارانش را به خودش جلب سازد.

اما نگاهی به اسامی بازیکنان استقلال در جمع بازیکنان تیم مشخص می‌کند تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در این مدت برای این تیم گلزنی کردند.

کوین یامگا، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، پیمان بابایی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، آرش رضاوند، امیر ارسلان مطهری، محمد حسین مرادمند و گوستاو بلانکو ۱۲ بازیکنی هستند که توانستند در این مدت برای استقلال گلزنی کنند.

نگاهی به اسامی نفرات و پست‌هایی که در آن بازی می‌کنند مشخص می‌کند استقلال از آخرین نفرات در خط دفاعی تا نوک حمله بازیکنانی دارد که بتوانند دروازه رقبای خود را باز کنند و این می‌تواند در نیم فصل دوم شرایط را برای خط دفاع حریفان تا حد زیادی دشوار کند.

یادآور می شود؛ سهم مهاجان استقلال از این تعداد گل ۱۰ گل بوده که به نظر می رسد آمار قابل توجهی باشد. محمدی ۴ گل، رمضانی ۳ گل، بابایی، مطهری و بلانکو هر کدام یک گل.

در نقطه مقابل مدافعان استقلال با زدن ۷ گل آمار جالب توجهی را از خود برجا گذاشتند. سهرابیان ۳ گل، سلیمی، مرادمند، جلالی و حردانی هر کدام یک گل. ضمن اینکه هافبک های استقلال نیز در این جدول با ۵ گل سهم کمتری را به خود اختصاص داده اند. یامگا ۴ گل و آرش رضاوند یک گل.

سهم بسزای مدافعان نکونام در ۳۲ امتیازی شدن استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 3
    سهم داوران در پنالتی گرفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس