حمله مقاومت لبنان به پایگاه رامیم و شهرک یفتاح در شمال اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) اعلام کرد که مواضع اشغالگران صهیونیست را در اطراف پایگاه نظامی «رامیم» در شمالاسرائیل را هدف قرار داده و موشک هایش به طور مستقیم به هدف اصابت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، چند موشک شلیک شده از لبنان در اطراف شهرک صهیونیست نشین «یفتاح» فرود آمدند. همچنین یک موشک زمین به هوا نیز در آسمان منطقه میس الجبل (در اطراف شهر مرجعیون) در جنوب لبنان منفجر شد.

در تحولی دیگر، توپخانه ارتش اسرائیل، اطراف شهر حولا را هدف قرار داد. همچنین تانک های مرکاوای اشغالگران اطراف روستاهای بلیدا و محیبیب را هدف قرار دادند.

همزمان منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (شنبه) از هدف قرار گرفتن یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات این رژیم به جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز چند روستا در مرکز و غرب جنوب لبنان را مورد حملات خود قرار داد. بر پایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی چند گلوله توپ به اطراف شهرک «یارون» در بخش مرکزی جنوب فلسطین شلیک کرد. منابع خبری همچنین گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر حملات شدیدی را به اطراف شهرک‌های «عیتا الشعب» و «کفرکلا» انجام داده است.

در مقابل، مقاومت لبنان نیز با پرتاب چند موشک پادگان «زرعیت» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را به طور مستقیم هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد. بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره گزارش داده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش «اسرائیل» در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس