مجامع بین‌المللی اقدام مؤثری برای توقف جنایات اسراییل نکردند

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند، درباره فلسطین رفتاری نژادپرستانه داشته و مجامع بین‌المللی هم اقدام مؤثری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام ندادند.

به گزارش مشرق، «سرلشکر سید رحیم صفوی» مشاور عالی فرماندهی کل قوا در آئین رونمایی از ۳۹ عنوان دستاورد علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: تولید علم باید متناسب به نیازهای کشورمان باشد و برنامه هفتم توسعه نیز باید متناسب با نیاز کشور و البته شرایط بین المللی و منطقه‌ای باشد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در کشورهای منطقه تحولات جدیدی در حال رخ دادن است؛ یمن با رویکرد خود در مقابله با رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی را ایجاد کرده، مقاومت حدود سه ماهه فلسطین نیز تحول ایجاد کرده است، در حالی که آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زدند امروز در این باره رفتار نژادپرستانه‌ای را اتخاذ کرده و نشان دادند که جان انسان اروپایی و آمریکایی برای آنها از ارزش بیشتری در مقابل جان انسان آسیایی برخوردار است. مجامع بین المللی نیز نتوانسته اند اقدام مؤثری برای توقف این جنایات داشته باشند.

سرلشکر صفوی گفت: ما باید علم را تبدیل به عمل کنیم و بدانیم کسانی در تاریخ می‌مانند که علم خود را برای خدا عملی کرده باشند. امیدواریم در خصوص سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس و مقاومت خروجی‌های پژوهشی تا دو سه سال آینده داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس