رای انضباطی دربی 102؛ محرومیت از حضور تماشاگران و جریمه میلیاردی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مسابقه دوتیم پرسپولیس و استقلال اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در معوقه هفته پنجم برگزار شد.

براین اساس، باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانشان هر کدام جداگانه به سه میلیارد جریمه نقدی و یک جلسه از محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی محروم شدند. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.

علی سامره، سرپرست تیم استقلال به به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون و باشگاه حریف به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.

علی شاجانی، ماساژور تیم استقلال به دلیل نقض مقررات و تحریک تماشاگران حریف دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • LU ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    سیرک!
    • احسان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      3 0
      اگر ملیکا محمدی هم مثل کنعانی زادگان و بیرانوند و سردار آزمون ماشین خارجی داشت تو تصادفی با سرعت زیر ۵۰ تا جان خود را از دست نمی‌داد ،تصادف سردار آزمون در پورشه اش را دیدید؟ سردار سالم ماند
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 2
    استقلالو چرا از حضور تماشاچی محروم کردن؟وحوش لنگی بودن که بطری پرت کردن.چون لنگیا ناراحت نشن استقلالو هم محروم کردن.جمعش کنید این سیرک مسخره رو هر سال یهچند تا جام بسازید بدید به این تیم حکومتی این همه هم هزینه صرف نشه.یه جام اسیایی هم هر سال براشون بسازید
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 1
      نادان اینها همه سیاه بازی است این جور درگیری ها به نفع کمیته انضباطی است این کمیته خرج دارد با جریمه تیمها اموراتش می چرخد
    • شبانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 1
      هر دو تای سرخابیها دولتی اند و دست شون توی جیب بیت المال هست ...
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    گلممد اون حرفا رو علیه شخص رئیس فدراسیون زد یه جلسه تعلیقی خخخخخ.حسین اتوبوس اومد اونجوری تماشاچیا رو تحریک کرد اصلا رای براش صادر نشده خخخخخخخخ گولسیانی گرجستانی دوست داشتنی اونجوری اب دهن پرت کرد به بازیکن استقلال اونم اصلا اسمش نیست خخخخخ خوبه اقا همینجوری برید جلو تا ده سال دیگه یه نفر هم تو ایران دیگه فوتبال ایرانو قبول نداره
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 3
      خخخخخخ و مرگ این یعنی صدای خنده هست!! خاک تو سرتون
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 3
    اینا قصد خنداندن مردم را ندارند؟ خب یه کم صورتشونو سیاه کنند و یه دایره زنگوله ای هم کرایه کنن و تو خیابونای شهر ابراب خودم سامبولو نلیکم راه بندازن که بهتره؟ لااقل ارکان فوتبال و قانون و قانونگرار زیرسوال نمیره. میخواین با استقلال همدلی کنید که جند ساله بخت قهرمانی نداشته راهش این نیست که تو سر قهرمان بزنید. بسه دیگه نگاه مدیریتی آنهم از نوع غلطش به قانون و اجرای عدالت.
  • adrian DE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 1
    خوب ولی ناکافی. تا زمانی که ورزشگاه ها دوربین چهره زنی نداشته باشه که بشه افراد فحاش را جریمه کرد این بساط ادامه داره. البته ماموران میتونن با فیلم گرفتن از افرادی که فحاشی میکنن شناسایی و برخورد کنن. ولی خب کمیته انضباطی جوری برخورد میکنه که درآمدزایی ش قطع نشه ...!
  • Ti IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 1
    یاشا تراختور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس