دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مردم را به دعوت به تجمع سراسری یوم‌الله ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فراخواند.

به گزارش مشرق، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مردم را به دعوت به تجمع سراسری یوم‌الله ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فراخواند.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

اطلاعیه دعوت به تجمع سراسری یوم‌الله ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

یوم‌الله ۹ دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی - صهیونیستی است که به قصدِ ضربه‌زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلیِ محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی‌نظیرِ مردم شکست خورد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام‌بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافزار اسلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی از ملت بصیر ایران عزیز دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۹ دی در تهران و سراسر کشور، ضمن محکومیت رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با ولی‌امرمسلمین جهان اعلام نمایند.

مراسم یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»؛ در تهران از ساعت ۱۵:۰۰ در میدان آئینی امام حسین(علیه السلام) با سخنرانی دکتر زاکانی شهردار محترم تهران برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس