نشست مشترک وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط با حج

نشست مشترک وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط با حج با حضور وزیر امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار و درباره هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج عمره مفرد گفت‌وگو شد.

به گزارش مشرق، نشست مشورتی مشترک وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج زیارت و دیگر نهادهای ذیربط روز سه‌شنبه پنجم دی ماه با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام و المسلمین نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری، حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و مدیران ارشد سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

در این نشست مسائل و مباحث مرتبط با هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج عمره مفرده مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت همکاری و هماهنگی مشترک همه دستگاه‌های ذیربط برای پیشبرد امور مربوط به آن تأکید شد.

حجت‌الاسلام نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری توصیه‌های لازم را بیان و همچنین حسینی رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تبیین تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده تا این مقطع زمانی در خصوص عمره مفرده، بر ضرورت هماهنگی‌ها و زمینه سازی‌ها برای برگزاری شایسته عمره تأکید کردند.

امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از رایزنی با وزیر خارجه عربستان آمادگی وزارت امور خارجه را برای هماهنگی و مساعدت‌های لازم اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس