کد خبر 1559318
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
زمان خوبی برای تخریب نعمتی و کنعانی نیست/ هواداران لحظه‌ای تصمیم نگیرند و آینده را ببینند/ قزوینی‌ها حسابی پرسپولیس را اذیت کردند

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: اصلاً زمان خوبی برای حمله به بازیکنان پرسپولیس نیست چرا که این تیم به اندازه کافی مهره کم دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: این برد برای پرسپولیس به دست نیامد مگر با خواست و اراده همه بازیکنان تیم. واقعاً باعث خوشحالی است که بعد از مدت‌ها دیدم دوباره پرسپولیس همان همکاری و اتحاد همیشگی را بین بازیکنانش ایجاد کرده و تک تک نفرات با احساس مسئولیت به کل تیم و هواداران در زمین مسابقه می‌دوند و می‌جنگند.

وی افزود: نباید ارزش‌های تیم شمس آذر قزوین را هم نادیده بگیریم چرا که واقعاً آنها تلاش شان را کردند یا بهتر است بگویم نیامده بودند که ببازند بلکه حتی آنها در فکر شکست دادن پرسپولیس هم بودند. وقتی تیم‌های این چنینی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند و با این جسارت مقابل تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس قد علم می‌کنند را می‌بینم خوشحال می‌شوم که فوتبال هنوز در دسته‌های پایین‌تر با قدرت در جریان است.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در مصاف مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: پرسپولیس خیلی به موقع به گل رسید اما متاسفانه نتوانست در شروع نیمه دوم شرایط را آنطور که باید و شاید برای خودش حفظ کند. ما در نیمه اول تحت تاثیر بازی هیجانی و انگیزه بالای بازیکنان تیم قزوینی قرار گرفتیم و بچه‌های تیم پرسپولیس هرچه در توان داشتند را به کار بردند اما بازی در میانه زمین قفل شده بود. انصافا در دقایقی از بازی تیم حریف پرسپولیس را حسابی اذیت کرد.

مهدوی ادامه داد: گل مدافع گرجستانی پرسپولیس به موقع زده شد و تیم می‌توانست در نیمه دوم شرایط خوبتری را هم داشته باشد اما بازی فوق العاده هوشمندانه و پاس‌های پشت دفاع تیم شمس آذر باعث شد تا روی یک غفلت به حریف پنالتی بدهیم و دروازه پرسپولیس باز شود. البته باید باز هم به بیرانوند و عملکرد خوبش تبریک گفت. او پنالتی را مهار کرد ولی در ریباند شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دروازه پرسپولیس باز شد.

وی در ارتباط با اخراج علی نعمتی از در زمین مسابقه و بازی نکردن کنعانی و حاشیه‌های مربوط به اتفاقات قبل از بازی توضیح داد: متاسفانه ظرف روز قبل از بازی و بازی شاهد اتفاقاتی در رابطه با این دو بازیکن بودیم که به نظرم اصلاً خوب نیست. قطعاً هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس برای این تیم کم کاری نمی‌کند و اگر هم موضوع یا اشتباهی در ارتباط با اتفاقات درون بازی رخ می‌دهد همه آنها به خاطر فوتبال و شرایط سخت آن است.

مهدوی تاکید کرد:اگر الان در یکی دو بازی دو اتفاق پشت سر هم برای علی نعمتی رخ داده نباید این بازیکن را در این حد تخریب کنیم. علی نعمتی در دفاع چپ یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است. اگر پرسپولیس جزو تیم‌هایی است که کمترین گل خورده را دارد یکی از دلایلی داشت به خاطر حضور همین بازیکن در خط دفاعی تیم پرسپولیس است. اتفاقا همین بچه ها در این دو بازی آخر باقیمانده می توانند کمک حال تیم باشند تا پرسپولیس با یک نتیجه خوب نیم فصل را با قدرت تر به پایان برساند.

وی افزود: این موضوع درباره کنعانی هم صدق می‌کند. این بازیکن را نباید در این حد تحت تاثیر حرف‌های زودگذر و ناراحت کننده قرار بدهیم. کنعانی جزو بازیکنان با سابقه و ملی پوش پرسپولیس است که تحت هر شرایطی در بازی‌های سخت و سنگین به درد این تیم می‌خورد. یادمان نرود او جزو مدافعان گلزن تیم پرسپولیس به شمار می‌رود که قطعاً می‌تواند از همین بازی به بعد و در دور برگشت دست یحیی گل محمدی را در خیلی از دیدارهای حساس بگیرد. بنابراین حمله و تخریب این دو بازیکن چیزی جز ضرر برای تیم ما ندارد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس ادامه داد: این روزها که پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه شده و چندین مصدوم در جمع نفراتش دارد نباید به این راحتی بازیکنان خوبی که برای پرسپولیس زحمت می‌کشند را تحت فشار بی دلیل قرار بدهیم. می‌دانم هواداران از یک سری اتفاقات ناراحت هستند ولی نباید در لحظه تصمیم بگیرند. دیدیم که پرسپولیس حتی ۱۰ نفره و بدون نعمتی هم، چنان اتحاد و هماهنگی بالایی داشت که توانست حریفش را شکست بدهد. این به دلیل ناراحتی تیم برای نعمتی بود. بنابراین باید قبل از هر اقدامی به پرسپولیس و همه تیم فکر کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مهدوی تو استقلال ادم شد بعد رفت لنگ بیشتر هم تو استقلال بازی کرد بعد خودش رو کرده پیشکسوت لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس