برکناری یکی از فرماندهان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری دوشنبه شب از برکناری یکی از فرماندهان تیپ گولانی به دلیل آنچه که به خطر انداختن جان نظامیان این رژیم در غزه عنوان شده است، خبر دادند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرمانده گردان ۵۱ تیپ گولانی فرمانده یکی از دسته‌های این گردان را برکنار کرده است.

بر اساس این گزارش، علت برکناری این فرمانده به خطر انداختن جان نیروهای ارتش صهیونیستی در محله شجاعیه در شهر غزه اعلام شده است.

رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه گذشته گزارش داده بودند، ارتش این رژیم تیپ گولانی را که در غزه متحمل خسارت‌های سنگین شده و بسیاری از نیروهای خود را از دست داده است از این باریکه خارج کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ۲۷ درصد از نظامیان کشته شده در جنگ از افسران هستند و سه فرمانده تیپ و ۴ فرمانده گردان و بسیاری دیگر از افسران ارشد ارتش تاکنون در جنگ کشته شده‌اند.

طبق گزارش منابع صهیونیست؛ گشتی تیپ «ناحال» تقریبا همه فرماندهان خود را از دست داده و گردان ۱۳ جمعی تیپ گولانی نیز ضربه مهلکی خورده است.

روز گذشه نیز ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک سرگرد ذخیره و یک نظامی این رژیم و زخمی شدن یک نظامی دیگر در شمال غزه اذعان و حال نظامی زخمی شده را نیز وخیم اعلام کرد.

شمار نظامیان و افسران کشته شده این رژیم از هفتم اکتبر تاکنون به ۴۸۹ نظامی و از زمان شروع حمله زمینی به غزه به ۱۵۶ نظامی رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس