به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

ترور سردار شهید سید رضی موسوی (رضوان الله تعالی علیه) در سوریه، سایه هیچ کابوسی را از سر رژیم صهیونیستی دور نمی کند؛ نه در جبهه غزه، نه در جبهه شمالی (حزب الله)، و نه در دریای سرخ و باب المندب (انصار الله یمن). اما جبهه مقاومت را مصمم تر می کند که بر ضرباتش کمر شکن خود به رژیم صهیونیستی و نیروهای آمریکا بیفزایند.

سند این مدعا آن است که ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و برخی سران مقاومت فلسطین و لبنان، نه تنها از گسترش ضربات مقاومت نکاست، بلکه امروز، اسرائیل و حامی آمریکایی اش را با گردابی از چالش ها و ضربات نظامی- اقتصادی و امنیتی بی سابقه در طول هشت دهه گذشته مواجه کرده است.

بادی که آمریکا و صهیونیست ها با ترور های قبلی کاشتند، به "طوفان الاقصی" انجامید و سونامی بزرگی را حد فاصل اقیانوس هند، دریای سرخ و دریای مدیترانه پدید آورده که تازه امواج آن در حال فراز آمدن است.

رژیم صهیونیستی (و حامی آمریکایی اش) دیروز یا زود باید تاوان جنایت تازه خود را بپردازند و چنین مسئولیتی، حتی برای لحظه ای از چشم فرماندهان و رزمندگان محور های مقاومت دور نخواهد ماند.

اگر خبر آمد که کشتی های صهیونیستی، این بار به جای هدف گرفته شدن موضعی، با سرنشیان شان غرق شدند، نباید تعجب کرد. مقامات و اتباع این رژیم هر باید قید امنیت در برخی سفرهای خارجی را بزنند. و... گزینه های موثر تر و محتمل دیگری که حتما مد نظر فرماندهان است.

در عین حال، انتقام قطعی و انقضا ناپذیر، منحصر به ضربات متقارن و موردی نیست. پیشروی و زدن ضربات راهبردی، یک روند کاملا حکیمانه است و با جنایاتی نظیر ترور فرماندهان، نه متوقف می ماند و نه منفعل می شود.

ترور های منفعلانه اخیر که حتما باید با مجازات پشیمان کننده همراه باشد، نه از سر ابتکار عمل است و نه کمترین نتیجه راهبردی برای رژیم مستاصل صهیونیست به همراه دارد. اما می تواند و باید، به ضربات راهبردی و ترکیبی جبهه مقاومت برای ازاله رژیم صهیونیستی شتاب بخشد؛ بعون الله تعالی.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 3
    مرگ بر اسراییل بیشرف کثافت تروریست
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    8 2
    به نظر شهادت ایشان، نشان از گشایش جبهه جدید و کمرشکنی برای اسرائیل به نام بلندیهای جولان است.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 3
    ببینیم و تعریف کنیم
  • منصور IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 2
    جناب فعال رسانه در کانال تلگرامی. مگر تلگرام و اینستاگرام از طرف دولت محترم جمهوری اسلامی فیلتر نیست؟ فیلتر یعنی این که حق استفاده ندارید و ورود با فیلتر شکن به آن به نوعی جرم و قانون شکنی هست. لطفا از این به به بعد هر حرفی داری یا می خوای پستی بذاری در پیام رسان های داخلی ایتا و سروش و بله بگذارید تا بنده مخاطب هم که پایبند به قوانین دولت هستم بتوانم از نظرات شما مستفیض بشوم و در صورت لزوم کامنت بگذارم. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس