کد خبر 1558871
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
برخورد یک دستگاه تریلر کمپرسی با عرشه پل عابر پیاده

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه تریلر کمپرسی با عرشه پل عابر پیاده بزرگره آزادگان خبرداد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه بامداد امروز اظهار کرد: ساعت۳:۳۶ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه برخورد یک دستگاه تریلر کمپرسی با عرشه پل عابر پیاده به آدرس غرب به شرق بزرگراه آزادگان،مقابل محله آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک دستگاه تریلر ۱۸چرخ کمپرسی که خالی از بار بوده به علت باز بدون کمپرس قسمت عقب در لاین خودرو، قسمت کمپرس با عرشه پل برخورد می‌کند و خسارت‌هایی به عرشه پل وارد می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایمنی سازی‌های لازم در محل حادثه انجام شده و مسیرحادثه مسدود می‌شود،گفت: با حضور یک دستگاه جرثقیل تریلر از محل حادثه خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: شدت حادثه به حدی شدید بود که قسمت کشنده تریلر از قسمت تریلی عقب خارج شده بود، اما خوشبختانه حادثه مصدوم نداشت.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: در ساعت ۶:۳۷ عملیات آتش نشانان به پایان رسید و محل برای ایمن سازی کامل و مرمت پل، تحویل عوامل شهرداری و پلیس راهور شد. مسیر هم بازگشایی و ترافیک به حالت عادی بازگشت. عوامل سازمان مدیریت بحران، شهرداری منطقه و پلیس راهور در محل حادثه حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    تست مشروب بگیرید
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    خستگی زیاد .رانندگان ماشین سنگین باید دولت براشون تو جاده درست کند که استراحت کنند و وسایل مال آنها هم. در امان باشد رانندگان خیلی مظلون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس