کد خبر 155866
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰

چلسی فاتح فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا 116 روز پس از قهرمانی در مونیخ برای دفاع از مقام خویش گام به میدان می‌‌‌گذارد.

به گزارش مشرق، اولین هفته پیکارهای مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه با انجام 8 بازی به پایان می‌رسد که در این میان چلسی، حریف قدرتمند انگلیسی 116 روز پس از پیروزی بر بایرن‌ آلمان در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا مونیخ و رسیدن به مقام نخست، با پذیرایی از حریف خود (یوونتوس ) آماده دفاع از افتخاری که کسب کرد، خواهد شد.

این اتفاق در حالی است که بایرن‌مونیخ، فینالیست فصل قبل نیز رقابت بر سر عنوان از دست رفته را در فصلی تازه شروع خواهد کرد.

* گروه E:

به گزارش فارس، در این گروه  شاختار دونتسک اوکراین در ورزشگاه «دونباس» میزبان نوردس‌جلادند دانمارک خواهد شد. اما چلسی، همان گونه که گفته شد، در استمفوردبریج، ورزشگاه خانگی‌اش به استقبال از یوونتوس معروف به «بانوی پیر»، حریف پر قدرت و صاحب سبک ایتالیایی خواهد شتافت.

دو تیم در گذشته 3 مرتبه با یکدیگر روبه رو شده‌اند که دو بازی از آن در چارچوب لیگ قهرمانان بوده و در این بین چلسی یک برد کسب کرده و یک بازی نیز به تساوی منجر شده است.

یکبار نیر دو تیم در سال 2002 در دیداری دوستانه و در قالب جام موراتی در تورین به مصاف هم رفتند که در وقت قانونی به تساوی رسیدند اما در ضربات پنالتی یووه برنده شده است.

* گروه F 

در این گروه بایرن، فینالیست فصل گذشته این بازی‌ها در خانه پذیرای والنسیا اسپانیا است.

اف.ث‌بات بلاروس هم راهی ورزشگاه متروپل خواهد شد تا با لیل، تیم سوم فصل گذشته لیگ فرانسه و قهرمان دو فصل قبل لوشامپیونه دیدار کند.

*گروهG :

بارسلونا اسپانیا پس از آنکه فصل گذشته در این جام به افتخاری نرسید، اولین قدم را بر رسیدن به افتخاری تازه برمی دارد. این اتفاق در ورزشگاه نیوکمپ روی می‌دهد که آبی و اناری پوشان میزبان تیم سختکوشی به اسم اسپارتاک مسکو از روسیه هستند. ضمن آنکه بر خلاف سال‌های اخیر «پپ گواردیولا» مربی نامی خود را در خدمت ندارند و با کمک «تیتو ویلانووا» دنبال افتخار‌های جدیدی می‌گردند.

دیگر جدال این گروه به مصاف سلتیک اسکاتلند با بنفیکا پرتغال اختصاص دارد.

* گروه H:

در این گروه منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود «اولدترافورد» از گالاتاسرای ترکیه پذیرایی می‌کند. 

تیم انگلیسی که امسال ستارگانی همچون روبین فان پرسی هلندی و شینجی کاگاوا ژاپنی را جذب کرده، از همین بازی نخست در جست‌وجوی کسب امتیاز و رسیدن به مراحل حذفی و در نهایت بازی فینال در خردادماه سال آینده است.

جدال دیگر این گروه رویارویی اسپورتینگ براگا پرتغال با کلوژ رومانی است.

 برنامه کامل بازی های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه E:
* چلسی انگلستان - یوونتوس ایتالیا
* شاختار دونتسک اوکراین - نوردسیالند دانمارک

گروه F:
* بایرن مونیخ آلمان - والنسیای اسپانیا 
* لیل فرانسه - باته بوریسف بلاروس

گروه G:
* بارسلونای اسپانیا - اسپارتاک مسکوی روسیه
* سلتیک اسکاتلند - بنفیکای پرتغال

گروه H:
* براگای پرتغال - کلوج رومانی
* منچستریونایتد انگلستان - گالاتاسرای ترکیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس