کد خبر 1558144
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش مشرق، کانال خیمه‌گاه ولایت در ایتا نوشت:

عزت و ذلت دست خداوند است

19 سال پیش وقتی حسین بن بدرالدین الحوثی که رهبر انصارالله به شمار می‌رفت در نبرد با مزدوران سعودی به شهادت رسید «چه غریبانه هم شهید شد.» آن روزها وقتی خبر شهادتش را در رسانه‌های ایرانی منتشر شد اصلا کسی نمی‌فهمید چه شده، حتی خیلی از مسوولان مدعی هم نمی‌شناختند! عبدالملک در اوج جوانی که فقط 25 بهار از عمرش می‌گذشت رهبری مبارزه را بر عهده گرفت. یادم می‌آید در یکی از غارهای صعده محاصره شده بودند و فرماندهان و نزدیکانش اجازه خروج از غار را به او نمی‌دادند و به شدت از او حفاظت می‌کردند تا مبادا آسیبی وارد شود.

همان کسی که توسط مزدوران امریکا و رژیم صهیونیستی و سعودی محاصره شده بود، حالا خودشان را محاصره کرده است. در مخیله کسی هم نمی‌گنجید که روزی عبدالملک برای آمریکا شاخ و شانه بکشد و اینگونه خونسرد و آرام از وظیفه مکتبی و قرآنی بگوید، از ماموریت الهی صحبت کند و یادآور شد که انتظارهای مردم از ارتش و دولت یمن بسیار بیشتر از این‌ها است. او که در نبردهای انقلابی با مزدوران خانواده الاحمر دوربردترین سلاحی که در اختیار داشت خمپاره‌انداز 120مم بود، امروز موشک‌هایی در اختیار دارد که 2500 کیلومتر برد دارد.

این کار خداوند بزرگ است که این سیدِ اولاد پیامبر (ص) و علی و فاطمه (س) را اینگونه عزت و شوکت بدهد که خطاب به آمریکایی‌ها تاکید کند که اگر کوچک‌ترین حمله‌ای به خاک یمن کنند، شناورهای آن‌ها را هدف قرار خواهد داد. این کار خداوند بزرگ است که باند جنایتکار صهیونیست را که با حمایت دنیای شیطانی در حال قتل و عام ریز و درشت در غزه هستند و خدا را بنده نبوده و فکر می‌کردند تا ابدالدهر می‌توانند به جنایت‌هایشان ادامه دهند را توسط کسی خوار و خفیف کند که تا همین چند هفته پیش بابت تهدیداتی که می‌کرد او را مسخره می‌کردند.

سید خودش هم به این مساله اشاره می‌کند و تاکید دارد که آن‌ها مسخره می‌کردند اما ما کار خودمان را کردیم و در خطاب به امریکای قلدر می‌گوید: «اگر آمریکا رویکردی برای هدف قرار دادن یمن داشته باشد، ما بی‌تفاوت نخواهیم ماند. اگر آمریکا به کشور ما حمله کند، ما ناوهای آمریکایی و دریانوردی آمریکا را هدف موشک‌هایمان قرار می‌دهیم. تحرکات آمریکا ما را به هیچ وجه از موضعمان باز نخواهد داشت. اگر موضع ما بدون تاثیر بود اسرائیل صدایش از آن در نمی‌آمد و آمریکا از آن ناخرسند نمی‌شد.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    16 3
    درود خداوند بر دلیر مردان یمنی
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    11 3
    ماشاالله.خدارا بنده ایم
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 5
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست
  • حزب الله IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    4 0
    اقا اینا از نسل مالک اشترند اینا از نسل اویس قرن هستند اینا مثل بعضی نیستند که به خاطر هزار چیز سکوت کنند من به امریکایی ها می گم با اینا در نیفت بد می بینی هر که با ال علی درافتاد ور افتاد
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    5 10
    شما خودتان را به اصحاب يماني نچسبانيد
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      2 0
      تو خودت به منافقین و صهیونیست‌ها چسبیدی حالیت نیست!!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      2 3
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      6 4
      خوب می کنیم می چسبانیم. شما چرا خودت چسباندی به لشکر دجال؟؟؟؟؟
    • عبدالله مومن IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      4 3
      ولی تو به یقین که جزو اصحاب سفیانی هستی !!!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    2 0
    فارق التحصیل آکادمی خون و شهادت خداوند متعال پشت و پناهتان باد مردان مرد روزگار
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    فارغ‌التحصیل آکادمی خون و شهادت خداوند متعال پشت و پناهت باد دلیرمرد شیرمرد جوانمرد شجاع با غیرت مؤمن سید جلیل القدر
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 1
    درود بر تو که صفا از چهره ات همچون سیدی دیگر از لبنان و البته رهبری عزیز از سلاله پاک سادات حاکم بر ایران
  • Hadi GB ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    خیلی ببخشید ولی من این نوشته رو اولین بار در کانال اخبار سوریه (آقای کریم جعفری) دیدم لطفا رفرنس درست بدید صاحب این نوشته قطعا کانال خیمه‌گاه واست نیستند. به هرحال آمین که خداوند نگهدار همه رهبران جبهه حق باشه
  • منصوری IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام این نوشتار در کانال اخبار سوریه بوده که توسط کانال خیمه گاه ولایت بدون ذکر منبع منتشر شده!!! لطفاً حق معنوی نویسنده را رعایت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس