کد خبر 1557897
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
مرگ تلخ ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و پدرش

سنگین‌وزن ۱۹ ساله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

به گزارش مشرق، امید پایدار، سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، شب گذشته (چهارشنبه) به علت گازگرفتگی درگذشت.

پایدار از کشتی گیران با آتیه و اخلاق مدار خوزستان بود که چندی پیش در مسابقات جوانان خوزستان به عنوان نخست رسید اما به دلیل شرایط بد اقتصادی به همراه پدر خود کارگری می‌کرد. این کشتی‌گیر شب گذشت در منطقه‌ای نزدیک اندیمشک پس از پایان کار به همراه پدر خود در یک چادر در حال استراحت بودند که متاسفانه هر دو به علت گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

او در حال حاضر به علت مصدومیت دور از میادین بود اما به گفته نزدیکانش در شرایط بد مالی به سر می‌برد و برای امرار معاش و درمان خود مجبور به کارگری به همراه پدرش بود.

ابوالفضل پایدار برادر این کشتی‌گیر نیز از قهرمانان کشتی ایران است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • توکل کوهی ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 0
    خداوند غریق رحمت واسعه خویش قرار دهند انشاالله و به بازماندگان صبر عنایت فرماید
  • ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    بله ایشون کارگری کنن اونوقت یک سلبریتی را یهوووو رئیس و مدیر کنید
  • ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    #تبعیض و نماد بارز تبعیض، مرگ بر تبعیض
  • ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    خداوند رحمتشون کند
  • سید ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا رحمت کنه وبه خانواده شون صبر بده
  • ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    ، تبریک به خودمان که فوتبال را بیهوده اینقدر دوست داریم و اهمیت میدهیم.از سیاستگزاران ایراد نگیرید، مگس دور شیرینی میجرخد!
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    خدا رحمت شون کنه چه خبرتلخی بود-زندگی برای قشرضعیف جامعه واقعا سخت شده وگرونی کمرملت خم کرده خدایا خودت به فریادبنده هات برس.چقدرمرگ ومیرزیادشده ازتصادفات وزلزله وامثال اینا.
  • عقیقی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    اولا )خدا رحمتشان کنه وخدا صبری عظیم به این خانواده محترم عطا فرماید ثانیا)باید گفت تاثر وتالم خودرا نسبت به عمق فاجعه اظهارنمایم واقعا مملکت ما چرا نسبت به این جوانان صاحب مقام بی تفاوت است ونعفلت از معیشت اینها دارد - ایا فقط نامشان برای اخذ مقام برای کشور ارزشمن است وخودشان بعد از مقام باید رها شوند؟ ثالثا) نمایندگان مردمی که متعهد به دفاع از استان ومردمشان را دارند باید غیرتمندانه وزیر را به دلیل عدم تامین اتیه ومعیشت این قهرمانان وصاحبان مقام استیضاح ومواخذه نمایند رابعا) سازمانهای هم عرض ومتعدد خدمت رسان بعنوان معیشت ویا کاریابی نباید تجمیع ویکپارچه شوند تا امار واقعی محرومین مشخصتر و کمکهای مناسبتری برایشان انجام شود ؟ خامسا) مسولین اجرایی کشور باید به این قبیل حوادث بی تفاوت نباشند وخودشان را مواخذه نمایند و حتی بجای این خانواده معزا ببینند وبروند فوری کمک وهمدردی نمایند ... قطعا این دو جزو شهدا تلقی میشوند چون برای معاش و معیشت ودسترنجشان درحال کار وتلاش بودن وخدا این زحماتشان رابی اجر نخواهد گذاشت ... رحمت خدا بر روح این هموطنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس