کد خبر 1557820
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
قاسمپور: پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید: پرسپولیس اگر بتواند در ادامه لیگ امتیازات از دست رفته خود را جبران و با تمرکز بیش‌تری بازی کند باز هم شانس قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور درباره وضعیت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، البته وضعیت پرسپولیس برای صدرنشینی بستگی به حریفانش یعنی استقلال و سپاهان دارد و این که بتواند امتیازات از دست رفته خود را جبران و در هفته‌های باقی مانده به نتایج خوبی دست پیدا کند.

او یکی از ضعف‌های اصلی پرسپولیس را نداشتن مهاجم خوب و گلزن عنوان کرد و افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل تاکنون از داشتن یک مهاجم خوب و شش دانگ در مضیقه است و همین امر سبب شده تا از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس بعد از این که از جام باشگاه‌های آسیا حذف شد بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند اما با تلاش کادر فنی و مدیریت بازیکنان از نظر روحی و روانی بازسازی شدند و اکنون شرایط ایده‌آل و خوبی دارند.

قاسمپور تصریح کرد: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و قطعا کادر فنی با مرتفع کردن مشکلات و با جذب یک بازیکن فوروارد و هافبک خوب باز هم می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد.

این پیشکسوت فوتبال گفت: در حال حاضر سپاهان بضاعت بیش‌تری در جذب بازیکن نسبت به استقلال و سپاهان دارد و فراز و نشیب این تیم کم‌تر از سایر تیم‌هاست. سپاهان در هر پست چند بازیکن کلیدی دارد و دغدغه کم‌تری برای آسیب دیدگی بازیکنان خود دارد در حالی که استقلال و پرسپولیس از چنین شرایطی برخوردار نیستند. در روی کاغذ شانس قهرمانی سپاهان نسبت به این دو تیم بیش‌تر است اما چون در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست تا پایان نیم فصل نمی‌توان به صراحت اعلام کرد که کدام تیم شانس بیش‌تری برای قهرمانی دارد.

او در پایان افزود: پرسپولیس اگر بتواند در ادامه دیدارهای خود با تمرکز بیش‌تری بازی کند و امتیاز از دست ندهد باز هم می‌تواند قهرمان لیگ شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمت ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    زارت
  • پریسا متفکر ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه. سپاهان اصفهان قهرمان امسال است
    • ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      اگر منظورت استقلاله که همیشه از این خواب ها می‌بینند خودتو ناراحت نکن و سپاهان هم تیم دوم پرسپولیسه
  • میثم ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 1
    حاجی هنوز شانس داره مال هفته های اخر لیگ برتره . هنوز نصف لیگ مونده . پرسپولیس توی نیم فصل خوب عمل کنه شک نکنید قهرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس