کد خبر 1557433
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. او که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داده، قطعا باید در محاکم قضایی پاسخگوی اتهامات خود باشد.

علی خطیر شب گذشته گفته بود نامه دبیرکل فدراسیون در مورد ادعای جعل نامه در باشگاه استقلال را عوامل پرسپولیس منتشر کرده‌اند.

بیانیه پرسپولیس به شرح زیر است:

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت خود برنامه دارد و بی شک به برنده چند بازی و قهرمان نیم فصل، جام قهرمانی اهدا نمی‌شود. بهتر است شما به فکر حفظ شرایط خود در رده‌های چهارم به بعد جدول رده‌بندی باشید تا شاید بتوانید برای لیگ قهرمانان سهمیه بگیرد تا هواداران خودتان را به جان این و آن نیندازید.
مدیر عامل باشگاه استقلال مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی برای رسیدگی پرونده آنها به ارکان قضایی فدراسیون می‌آورد در صورتی که در جایی دیگر از صداقت و وفاداری و قانونمداری ریاست و ارکان فدراسیون صحبت می‌کند! واقعا باید برای چنین تفکر و چنین نگرشی، نگران باشگاه استقلال بود. شما که مدعی هستید تخلفی صورت نگرفته است، پس نگران چه چیزی هستید؟! نکته جالب‌تر اینکه ایشان نظر ارکان انضباطی، باشگاهها و اصحاب رسانه را به مواردی دیگر و ۲۰۰ نامه محرمانه دیگر حساس‌تر کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال از حرفه‌ای بودن ریاست فدراسیون فوتبال صحبت می‌کند و اینکه ارکان قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی از قانون سر باز نمی‌زنند، پس نگران چه چیزی هستید و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار روی فدراسیون و ارکان قضایی می‌کنید؟!
مدیر عامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد، چرا که تا پایان فصل بازیهای زیادی در جریان است و به طور مستند شاهد آن است که با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، این دو باشگاه همچنان مدعیان واقعی و اصلی قهرمانی بوده و هستند.
باشگاه پرسپولیس نیازی ندارد که به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فشار وارد کند چرا که مدارک و اسناد مشهود، واضح و حاضر است. البته اگر فشار باشگاه استقلال این مدارک را تحت تاثیر و تحریف قرار ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آسمان آبی دوستاره ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 1
    پیسپولیس فشاری شده🍅⭕️🤣
  • غلامعلی ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 0
    ی استعلام بگرید بینم از من شکایت نکردن ...آخه تو بازی دربی یکم خوشحالی کردم...
  • لنگی ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    از من هم استعلام بگیرن خخخخ من هم خوشحالی کردم از اینکه VAR بعد از هفت هشت سال حق رو به حقدار رسوند لنگ توی این چند ساله امتیازهای مفتی زیر زبونشون مزه کرده
  • ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    هیچ کس نگران نباشه همه خواهند دید که بقیه رقبای پرسپولیس چجوری با داوری و صد تا حربه دیگه نابود میشن و پرسپولیس معجزه وار همه بازی هاشو میبره! متاسفانه جوری القا کردن که کل ایران پرسپولیسی هستند و دولت هم بالاجبار باید کل مردم ایران رو شاد کنه!
  • adrian ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    تو دعوا یارکشی میکنه. خخخخخخخخخ. چرا از سپاهان مایه میذاری. داداش اونا دشمن شمان ، شما رو اصا حریف نیمه جدولی هم نمی دونن چه برسه حریف قهرمانی
  • سپاهان ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    تیم کیسه حداقل باید ۴ امتیاز ازش کسر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس