پورتو با طارمی به دنبال انتقام از آرسنال؛ زخم ۱۳ ساله تازه شد

تیم فوتبال پورتو با ستاره ایرانی این تیم در مصاف با آرسنال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال گرفتن انتقام شکست سنگین ۱۳ سال پیش است.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که براساس آن پورتو و مهدی طارمی در این مرحله باید به مصاف آرسنال بروند.

پورتو و آرسنال ۲۴ بهمن در دیدار رفت در ورزشگاه دراگو به مصاف هم می‌روند و مسابقه برگشت هم ۱۵ اسفند در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

در حالی پورتو با طارمی آماده مصاف با توپچی‌های لندن می‌شود که این دیدار، برای تیم پرتغالی جنبه انتقامی دارد. پورتو و آرسنال آخرین بار در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با هم روبه‌رو شدند.

پورتو در بازی رفت در دراگو توانست با گل‌های سیلوستره وارلا و رادامل فالکائو، آرسنال را ۲ بر یک شکست دهد. در بازی برگشت اما همه چیز برای پورتو به بدترین شکل پیش رفت و آبی‌وسفیدها ۵ بر صفر برابر آرسنال شکست خوردند تا توپچی‌ها در مجموع با پیروزی ۶ بر ۲ راهی یک چهارم شوند.

پورتو حالا این فرصت را دارد تا انتقام این نتیجه سنگین را بگیرد. هرچند شاگردان سرجیو کونسیسائو مصاف سختی با میکل آرتتا و شاگردانش خواهند داشت که در لیگ جزیره هم برای قهرمانی می‌جنگند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 3
    بازی های اروپا وی ای ار دارن و متاسفانه مهدی نمیتونه تمارض موفقی داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس