کد خبر 1556789
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کتاب‌قهرمان - کراپ‌شده

مرکز رسانه‌ای شیرازه با همکاری نشر شهید کاظمی یازدهمین پویش کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» را آغاز کردند.

به گزارش مشرق، مرکز رسانه‌ای شیرازه با همکاری نشر شهید کاظمی یازدهمین پویش کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» را آغاز کردند.

در این دوره از پویش، شرکت‌کنندگان با مطالعه کتاب «هفتاد و دومین غواص» و با قلم شیوای حمید حسام، با وقایع عملیات کربلای ۴ آشنا می‌شوند.

شهدای غواص به «کتاب‌قهرمان» آمدند

«هفتاد و دومین غواص» روایت کریم مطهری، فرمانده گردان غواصی جعفر طیار، از دوران کودکی‌اش تا پیروزی انقلاب و آغاز جنگ و حضور جانانه در کنار نیمۀ گمشده‌اش علی چیت‌سازیان تا رزم‌های آبی است. روایت این اثر دقیقاً منطبق با واقعیتی است که در شامگاه چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۴ اتفاق افتاد. این کتاب، روایتی است مستند که برگرفته از خاطرات بازماندگان این حماسه عاشورایی است؛ فرمانده گردان غواصی جعفر طیار برادر جانباز کریم مطهری، جانشین گردان برادر آزاده حاج محسن جامع بزرگ، همرزم صبور و آزاده حمید تاجدوزیان و سه تن از یادگاران بازگشته از اسارت گردان غواصی لشکر انصارالحسین. این اثر متقن‌ترین و کامل‌ترین روایتی است که از عملیات کربلای۴ به رشتۀ تحریر درآمده و می‌تواند پاسخ خیلی شبهات و همچنین ناگفته‌هایی از این عملیات باشد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و شرکت در این پویش عدد ۷۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۴۶۰ بفرستند یا به کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند. این مرحله از پویش از ۲۷ آذر سال جاری آغاز شده و با ۲۰۰میلیون ریال جوایز نقدی همراه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    شهید نظر میکند به وجه الله درود خدا بر شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس