کد خبر 155662
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱

آقاي خاص از پيروزي شاگردانش در بازي برابر منچسترسيتي احساس غرور مي‌كند. روبرتو مانچيني هم پس از شكست شاگردانش در مادريد گفت كه تيمش بايد بيشتر مراقب مي‌بود.

به گزارش مشرق، خوزه مورینیو بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل منچسترسیتی در کنفرانس خبری اظهار داشت: مهمترین چیز برایم این است که به شاگردانم به دلیل نتیجه‌ای که در این بازی رقم زدند، افتخار کنم.

وی در ادامه افزود: این را بازهم به بازیکنانم می‌گویم. ممکن است بازی‌هایی مانند بازی امشب را ببازیم که اگر باختیم دنیا به آخر نمی‌رسد اما باید مانند حیوان تا آخرین نفس و آخرین ثانیه بازی بجنگیم! دقیقا همین کاری که امشب انجام دادیم. من شکست‌هایی به شیوه بازی مقابل سویا و ختافه را نخواهم پذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خاطر نشان کرد: در بازی امشب ما تهاجمی‌تر بازی کردیم و از نظر فیزیکی هم از تیم حریف برتر بودیم. دو گل دریافت کردیم اما به جنگیدن ادامه دادیم، نتیجه را به تساوی کشاندیم و در پایان هم پیروز شدیم. من کسی در تاریخ رئال مادرید نیستم اما این حق را دارم که بگویم هواداران رئال می‌خواهند این طور بازی را از تیم‌شان ببینند. ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم اما این اتفاق امروز سخت بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: اعتمادبه‌نفس بازیکنان قبل از این بازی و بعد از شکست مقابل سویا بسیار کم بود اما آنها تعهد خود به رئال را نشان دادند. پیروزی در این بازی قدم بزرگی برای صعود از گروه مرگ رقابت‌ها بود.

اين مربي پرتغالي كه پيش از اين با پورتو و اينتر قهرماني اروپا را تجربه كرده است، در بخش ديگري از صحبت‌هايش در نشست خبري پايان بازي عنوان كرد: متاسف نيستم. اين فوتبال است و ما با شايستگي پيروز شديم. اگر عقيده من را بپرسيد ما شايسته پيروزي بوديم. از دقيقه نخست تيم بهتر ميدان بوديم و كاملا شايسته پيروزي بوديم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال رئال مادرید هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را با برتری 3 بر 2 مقابل منچسترسیتی پشت سر گذاشت.

مانچيني: نبايد اين چنين دست به دفاع مي‌زديم

به گزارش مشرق، سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي پس از شكست سه بر دو شاگردانش برابر رئال مادريد، عنوان كرد: ما ناراحت هستيم. در نيمه نخست خوب بازي نكرديم. با اين حال وقتي تيم در نيمه دوم دو گل مي‌زنيد، بايد بيشتر مراقب باشيد. ما نبايد اين گونه دفاع مي‌كرديم. زماني كه پيش افتاديم بايد همچنان رو به جلو بازي مي‌كرديم.

مانچو همچنين گفت: نبايد حرفي از تجربه زد. ما بازيكنان خوبي را در اختيار داريم. بسياري از آنها ملي‌پوشاني هستند كه بازي‌هاي بسياري را انجام داده‌اند. از عملكردمان در نيمه دوم رضايت دارم. ما در اين نيمه بهتر شده بوديم، اما در نهايت ناكام شديم، چرا كه امتيازهاي بازي را واگذار كرديم.

به گزارش ایسنا، سرمربي منچسترسيتي با اشاره به ديدارهاي باقي مانده تيمش در ليگ قهرمانان اروپا گفت: فكر مي‌كنم تيم‌هاي ديگر هم در سانتياگو برنابئو ببازند. هنوز پنج بازي ديگر را در پيش داريم و اكنون بايد دورتموند را در خانه شكست دهيم. اين كار آساني نيست. با اين حال مي‌خواهيم در رقابت‌هاي سال جاري به مراحل بالاتر راه پيدا كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس