احمد وحیدی

وزیر کشور گفت: گروهک‌های ترویستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند که اقدامات مزدورانه می‌تواند اختلاف افکنی کنند اما نمی‌دانند که هر قطره از خون شهیدان امنیت و وحدت شیعه و سنی را تحکیم می‌بخشد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی امروز یکشنبه ۲۶ آذر ماه در آیین تشییع پیکر مطهر ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران با اشاره به حضور گسترده مردم شریف ایران در آیین بدرقه این شهدا، گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که شهدا پرچم افتخار و عزت، قدرت، اقتدار کشور و پیام‌رسان انقلاب به جهان هستند و مردم هم با همان شور و حماسه‌ای که از ابتدا با آن پای انقلاب و شهدا بودند، همچنان حضور دارند.

وزیر کشور تصریح کرد: ملت ما هرگز از راه خود دور و از مسیر حقی که پیموده پشیمان نشده و تا آخر با شهدا است.

وحیدی با اشاره به حمله تروریستی در شهرستان راسک، گفت: گروهک‌های ترویستی حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند که با عملیات و حملات مزدورانه خود می‌توانند در پیمودن مسیر بزرگ امنیت از سوی حافظان آن تردیدی ایجاد یا میان شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند. اما نمی‌دانند که هر قطره از خون این شهیدان هم امنیت را تحکیم می‌کند و هم وحدت و پیوستگی شیعه و سنی را افزایش می‌دهد.

پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام و شهدای اقدام تروریستی راسک امروز یکشنبه (۲۶ آذر) در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور تشییع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    ما تفاوت قائلیم بین اهل سنت و فرقهٔ ضالهٔ وهابیت و گروه تکفیری داعش، گروه خاخام عبدالحمید را اهل سنت واقعی نمی دانیم چون کسی که حاضره به هر قیمتی برای کشورش هزینه بتراشه مزدوره نه وطن پرست
  • ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    واقعا از اینهمه شعار تکراری, پوچ و بی محتوا خسته نشده‌اید هنوز؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس