کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند

بیش از ۱۳۰ تن از کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا در نامه‌ای از دولت این کشور خواستند که برای آتش‌بس فوری در غزه اقدام کند.

به گزارش مشرق، سی.ان.ان شنبه شب گزارش داد در این افراد در نامه‌ای که به رویت این شبکه رسیده است، به الخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا نوشتند: ما به همکاران خود در کنگره، وزارت خارجه، قوه مجریه و «اداره توسعه بین‌المللی آمریکا» که خواستار آتش‌بس و توقف فوری خصومت‌ها شده‌اند، ملحق می‌شویم.

این افراد که نامشان ذکر نشده است از کارکنان آژانس فدرال مدیریت بحران، سرویس‌های شهروندان و مهاجرات آمریکا و اداره گمرک و مهاجرت هستند که کمتر از یک ماه پیش نامه خود را به مایورکاس نوشتند و به تازگی خبر آن توسط سی.ان.ان منتشر شده است.

آنها اعلام کردند که «به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی و احتمال تبعات شغلی» نامشان را در این نامه ننوشتند.

نویسندگان این نامه از اینکه وزارت امنیت داخلی آمریکا چشمان خود را به روی بمباران غزه توسط اسرائیل بسته است، انتقاد کرده و نوشتند: این وزارتخانه در سکوت شاهد تاثیر گرسنگی بر فلسطینی‌هاست. این در حالی است که تامین مواد غذایی حیاتی به طرز خطرناکی کاهش یافته است.

بیش از ۷۰۰ تن از کارکنان بالغ بر ۳۰ آژانس و وزارتخانه آمریکا ماه نوامبر در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهوری این کشور از وی درخواست کردند تا از آتش‌بس در غزه حمایت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس