اعتراض استقلال به رفتار 2گانه کمیته انضباطی درقبال نکونام و گل محمدی

باشگاه استقلال به رفتار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معترض شد.

به گزارش مشرق، دربی ۱۰۲ با حواشی زیادی قبل و بعد از برگزاری این بازی به اتمام رسید با اینحال حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد.

بخشی از این حواشی مربوط به صحبت‌های سرمربیان و اعضای ۲ تیم پس از سوت پایان بازی است که باعث شد چند بیانیه و شکواییه در ساعات پایانی پنجشنبه شب صادر شود!

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزهای تهران در نشست خبری پس از این بازی و ادعای غیر مستقیم کمک‌های مهدی تاج به استقلال، موضوعیست که ناراحتی و نارضایتی این باشگاه را در پی داشته است.

گل محمدی در این نشست اعلام کرد رفاقت دیرین و صمیمی علی خطیر با مهدی تاج نباید باعث ضایع شدن حق یک تیم دیگر شود. این درحالیست که مدتی پیش برای جواد نکونام به خاطر صحبت در مورد داوری، دستور موقت محرومیت صادر شد.

باشگاه استقلال معتقد است که اعضای تیم پرسپولیس برای دومین بار علیه ارکان فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنند و پیش از این نیز علیرضا بیرانوند علیه مسئولان فدراسیون فوتبال و مهدی تاج صحبت کرده بود اما نه تنها برای این بازیکن بلکه درمورد سرمربی پرسپولیس هم کمیته انضباطی واکنشی نشان نداده است.

باید دید که آیا استقلال در این مورد شکایتی مکتوب را به فدراسیون ارسال خواهد کرد یا مدیران باشگاه به بیان اعتراض شفاهی خودشان اکتفا می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • hl ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    حاشیه ، بی اخلاقی ، رفتارهای ضد فرهنگی حتی در سطح جامعه حیف و میل بیت المال فسادو... تا کی جمهوری اسلامی میخاد برای این دو تیم فاسد خرج بکنه مردم تا کی میخان پشتیبان اینها باشن
  • عدالت ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 5
    رسیدگی به سقف قرارداد برای استقلال چرا سه ماه است طول کشیده ولی برای پرسپولیس و سپاهان یه روزه صادر شد، این است دوگانگی
  • رضا ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 6
    آقایان استقلالی بالاخره کی می خواهید باور کنید تیم لنگ سوگلی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است!!
    • بهنام ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 2
      بابا کیسه کشای دسته سومی بسه ... هوچیگری یک فصب جام گرفتی دیدید بازار هوچیگری داغه گفتید شروع کنیم شاید آبروی از دست رفتمون بدست بیاد
  • رضا ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 4
    راست میگن چرا با نکونام و دار وستش دربرخور اهانت آمیز با خبرنگار برخورد نشد؟ چرا واسه تیمای دیگه سه روزه حکم کسر امتیاز زدن ولی استقلال... وچرا های دیگه
    • رضا ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      2 0
      اگر ممکنه لطفا نام خود را رضا لنگی بنویسید که با من اشتباه گرفته نشوید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس